۱۳۸۹ اسفند ۱۲, پنجشنبه

2 تن از مزدوران لباس شخصی این بار در لباس نیروهای گارد ویژه !

دیروز بود که یکی از دوستان بالا اولی یه لینکی رو فرستاد مبنی بر شناسایی 2 مزدور یگان ویژه که مثل اینکه عکس رو در یکی از دستشویی های میدان ازادی ازشون گرفته بود . تو نگاه اول خیلی اشنا به نظر اومدن و مطمئن بودم این 2 رو قبلا یا جایی دیدم یا عکسشون رو دیدم و مطمئن بودم تو لباس نیروهای یگان ویژه نبودن درگیر این موضوع بودم که نگاهم به عکس های مربوط به اعتراضات 16 اذر افتاد و تو اولین عکس این 2 رو شناسایی کردم و فهمیدم که قبلا در نقش لباس شخصی و بسیجی مزدوری کردند و در عکس جدیدشون این بار در لباس نیورهای یگان ویژه و سپاه ! و تو اون لینک مربوط دوستان زیادی کامنت داده بودند که ما نمیتونیم انگ بزنیم بهشون و چون در حالت حمله به مردم نیستند دلیل نمشه مزدور باشند ! و این هم سند معتبر و مستندی بر مزدور بودن این 2 لباس شخصی ها البته این بار در لباس فرم !جالب اینه که این دو 16 اذر هم با هم بودند !



 برای دیدن تصاویر در سایز اصلی بر روی عکس ها کلیک کنید 


در این تصویر حتی کلاه و عینک این شخص تغییر نکرده !


  این هم تصویر همکار ایشون ! در 2 لباس مختلف


چهره های این 2 از نمای نزدیک

تصویر کامل  







به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۳۹ نظر:

  1. beheshoon begoyiesd ke margeshoon nazdieg ast, arab parast bayad az Iran goreshoo bekane!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  2. امام :

    بعد از من كسي خواهد آمد كه پرچم را به دست حضرت مهدي خواهد داد...

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=60:1389-06-01-14-26-04&catid=42:agha-va-mahdi

    پاسخحذف
  3. آره منظور امام از حضرت عزرائیل بود گوسفند

    پاسخحذف
  4. سلام

    آقا ممنون از اطلاع رسانی،من عكسی دارم از ميدان هفتم تير تهران در 10 اسفند 89، يه مزدور روی ترك موتور هست كه همين لباس و سكنات رو داره ببين خودشه يا نه؟

    http://irazhdar.wordpress.com/2011/03/02/%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%8A%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D9%86%D9%8A%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%83%D9%88%D8%A8%DA%AF%D8%B1/

    پاسخحذف
  5. زنده باد. باید عکس هر کسی را که در کشتار و شکنجه و تحقیر و خبر چینی و بازداشت جوانان این سرزمین شرکت میکنه به نمایش گذاشت که همه ببینند . ما اسلام نمیخواهیم ما فقط ایرانی آباد و آزاد میخواهیم

    پاسخحذف
  6. are hatman emam manzuresh kiresh bude ke mikhast bede daste mehdi. Gorumsagh

    پاسخحذف
  7. مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر جمهوری اسلامی. مبارزه مسلحانه تنها راه آزادی ایران از دست اشغالگران جمهوری اسلامی

    پاسخحذف
  8. اولیش که خودشه

    اما به نظرم دومی زیاد شبیه نیست.

    پاسخحذف
  9. "آقا ممنون از اطلاع رسانی،من عكسی دارم از ميدان هفتم تير تهران در 10 اسفند 89، يه مزدور روی ترك موتور هست كه همين لباس و سكنات رو داره ببين خودشه يا نه؟"

    تو این عکس متاسفانه کامل مشخص نیست

    پاسخحذف
  10. عمو هیشکدوم شبیه نیست که!

    پاسخحذف
  11. سلام
    لطفا یکی برای من دعوت نامه بالاترین ارسال کنه
    h_mirgh20@yahoo.com

    ----------------------------------------------
    ترورهای هدفمند از مبارزه مسلحانه بهتره
    این دروغگوهارو باید کشت

    پاسخحذف
  12. دکتر این لباس ناجا هستش نه سپاه

    پاسخحذف
  13. " دکتر این لباس ناجا هستش نه سپاه"
    مهم نیست چه لباسیه ! مهم اینه که مزدورن !

    پاسخحذف
  14. قول میدیم تو هر لباسی برن میفرستمسون همون جایی که در اومدن مطمئا باشید

    پاسخحذف
  15. اون دو نفر روز عاشور ا این دو نفر سرویس بهداشتی نیستند

    پاسخحذف
  16. یا خودت خری یا ملتو خر فرض کردی بابا...

    پاسخحذف
  17. " یا خودت خری یا ملتو خر فرض کردی بابا..."

    شما یا خودت ساندیس خوری یا ساندیس خورا رو دوس داری ! عزیز من شما میگی شبیه نیستند محترمانه نظرت رو بگو و برو ! از دوستان خواهش میکنم کسانی که اعتقاد دارن این 2 شباهتی با هم ندارن ذکر کنند . در هر صورت این 2 شخص مزدرو و چماق به دست هستند و محکوم به محاکمه در دادگاه ملت

    پاسخحذف
  18. دوستان این آقای شهروند خبرنگار به شدت مشکوکه
    توی وبلاگش هم که می رین اصرار داره ای میل خودتون رو بذارید تا براتون چی چی ارسال بشه و بشید عضو بالاترین که چرته

    پاسخحذف
  19. شایدم اشتباه می کنم

    پاسخحذف
  20. "دوستان این آقای شهروند خبرنگار به شدت مشکوکه
    توی وبلاگش هم که می رین اصرار داره ای میل خودتون رو بذارید تا براتون چی چی ارسال بشه و بشید عضو بالاترین که چرته " از اون حرفای به شدت خنده دار زدی دوست عزیز !!! اولا این که اصراری نیست کسی ایمیلش رو بذاره دوما سایت بالاترین رو شما نمیشناسی ؟ اگه نمیشناسی باید بگم که تو این سایت تنها با داشتن دعوت نامه میشه عضو شد ! در واقع کسی بدونه دعوت نامه حق عضویت نداره

    پاسخحذف
  21. من با سارا مواقم

    پاسخحذف
  22. اقا مهم نیست که شبیه هستند یا خیر . مهم اینه که هر دوشون در حال لباس و کسوت حمله کنندگان به مردم هستند و باید تقاص پس بدن

    پاسخحذف
  23. اولی رو من میشناسم،یه email بده آمارشو بدم بهت.
    sba

    پاسخحذف
  24. سلام
    لطفا یکی برای من دعوت نامه بالاترین ارسال کنه
    iman_khd2005@yahoo.com

    پاسخحذف
  25. "اولی رو من میشناسم،یه email بده آمارشو بدم بهت."

    همینجا ذکر کنی بهتره !

    پاسخحذف
  26. این سگ‌ اولی‌ همونیه که عین وحشیها به جون ملت افتاد با ۲تا باتوم تو خیابون آزادی. لباس سیاه پوشیده بود

    پاسخحذف
  27. لطفا برام دعوتنامه بالاترین بفرستید sardar.rahjoo@gmail.com

    پاسخحذف
  28. در هر حال رفقا، همه ما همه اینان را میشناسیم. در پیرامونمان هستند. فکر هم میکنند ما کمابیش هوادار نظامیم. ابلهند.

    پاسخحذف
  29. این شهروند خبرنگار احیانا خودش را سرباز گمنام محمد رسول الله میداند. از بلاهت فکر میکند دیگران هم خرند.

    پاسخحذف
  30. لطفا برام دعوتنامه بالاترین بفرستید
    sandis.nemikhoram@gmail.com

    پاسخحذف
  31. دوست عزیز، به نظرم حداقل یکی از اونهارو اشتباه شناسایی کردید. کسی که کلاه وعینک داره تمام صورتش توی هر دو عکس پوشیده است و لی شباهت داره . اما فرد دیگه که مقایسه شده اصلا شبیه نیست فقط از روی چهره معلوم هست که اونها دو نفرند ، اسکلت صورتشان کاملا متفاوت هست ، از نظر سن هم فکر کنم یکسان نیست . بهتره بیشتر مشورت کنید.

    پاسخحذف
  32. به نظر من عکس اولی یه کم شبیه ولی دومی نه زیاد. درکل حرکت بسیار خوبیست و باید فراگیر بشه. در ضمن لطفا برای من دعوتنامه بفرستید برای بالاترین. خیلی خیلی ممنون میشم. andishe.az@gmail.com

    پاسخحذف
  33. nah avali shabiheh va nah domomi

    پاسخحذف
  34. برای شناسایی اینها بهتره از بچه های میدان خراسان کمک بگیریم - چون من ریش بلندرو اونجا زیاد دیدم ولی آدرسشو نمیدونم

    پاسخحذف
  35. 2mehdikazemi@gmail.com
    man mikham ke dar balatarin faaliat konam. mamnun misham age ke baram dawatnameh befrestid :) sepasgozaram :) Mehdi

    پاسخحذف
  36. همه اینا رو آویزون میکنیم اونم نه از سر نه از پا نه از دست نه از گردن نه از وسط بلکه از همون جایی که خودتون میدونید، از تیرهای چراغ شهر آویزون میشن اونقدر میمونن اون بالا که یا کنده بشه بی افتن یا خوراک کلاغا بشن

    پاسخحذف
  37. هم خودتو گائیدیم هم اون موسوی سبزپوشتو وطن فروش عوضی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مادر هر چی ساندیس خور رو گاییدم

      حذف
  38. برادرعرزشی ؟ گاییدن مردان !! حرامه که . فقط زن رومیشه نمودکه اونم بایدازطریق حلال باشه وباهاش محرم شی وصیغه ش کنی . صیغه ، فاحشه گی نیست که دوستی نوشته بود . راه حلال است . حلال

    پاسخحذف