۱۳۹۰ تیر ۲۴, جمعه

گزارش تصویری از یک دختر تن فروش

این تصاویر به نظرم قبلا پخش شده باشند اما من به تازگی دیدم گفتم بگذارم کسانی که ندیدند هم ببینند . هیچ کس حاظر نمیشود تنها به خاطر لذت خود را بفروشد  // دخترک برگشت چه بزرگ شده بود پرسیدم : پس کبریتهایت کو ؟ پوزخندی زد . گونه اش آتش بود ، سرخ ، زرد ... گفتم : می خواهم امشب با کبریتهای تو ، این سرزمین را به آتش بکشم ! دخترک نگاهی انداخت ، تنم لرزید ... گفت : کبریت هایم را نخریدند سالهاست تن میفروشم ... میخری؟


به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

خودکشی یک زن زندانی در اعتراض به شرایط قرون وسطایی و قوانین زن ستیز رژیم ولی فقیه

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" یک زن جوان زندانی به دلیل شرایط قرون وسطایی و رفتارهای وحشیانه در زندان زنان شهر ری دست به خودکشی زد که منجر به مرگ وی گردید.
زن جوان زندانی سحر حدادی 21 ساله متاهل و دارای فرزند، برای رهایی یافتن از شرایط سخت و طاقت فرسا و رفتارهای وحشیانه پاسداربندها و مامورین گارد زندان که بطور مستمر به زنان زندانی یورش می برند و آنها مورد ضرب و جرح قرار می دهند اقدام به خودکشی نمود.
علیرغم اینکه پاسداربندها از خودکشی این زن زندانی مطلع شده بودند اما برای نجات جان او هیچ اقدامی نکردند و وی را به حال خود رها نمودند تا اینکه در مقابل چشمان حیرت زده و بی دفاع سایر همبندیانش جان سپرد.
زندان زنان شهر ری پیش از این سوله گاوداری بود که اکنون به زندان زنان تبدیل شده است. این سوله ها برای نگهداری حیوانات ساخته شده است و به این دلیل هیچگونه تاسیساتی در آن در نظر گرفته نشده است.زنان زندانی از داشتن آب آشامیدنی بهداشتی ،بهداشت ،درمان و غذای کافی محروم هستند.
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۱۳۹۰ تیر ۲۳, پنجشنبه

قسمت هایی از سخنان مجتبی واحدی در مصاحبه با بالاترین

مجتبی واحدی حدود 2 ساعت به سوالات کاربران بالاترین پاسخ داد ( به سوالات کاربران : اندیشه - گمنامیان - شب تاریک - بارباپاپا - اریا - لییرتی و ... ) اما نه تمام سوالات در واقع سوالی در رابطه با راهکار برای ادامه مبارزات از واحدی پرسیده نشد اما به باقی سوالات به طور کامل و جامع پاسخ دادند . ایشان در رابطه با شورای راه سبز گفتند که ای شورا را نمیشناسند و درخواستی برای عضویت در این گروه برایشان ارسال نشده بود ایشان معتقد بودند این شورا باید از تمام احذاب و گروه ها عضو بگیرد . همچنین گفتند موسوی و کروبی حتی بسیار قبل تر گفته بودند که ما رهبران مردم نیستیم پس این شورا نمیتواند رهبری مردم و اعتراضات را به دست بگیرد در بخشی دیگر و در رابطه با خمینی گفتند : خمینی بیشتر از خامنه ای به دموکراسی معتقد بود و میلیون ها نفر در داخل ایران خمینی را همچنان دوست میدارند و بر گفته های خمینی اعتقاد دارند /
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

چند پیشنهاد برای سایت بالاترین

کاربران بسیاری لینک های مختلفی درباره اضافه کردن امکانات و تغییر در سایت منتشر کرده اند اما هیچ کدام از این لینکها مورد توجه قرار نگرفتند و پشت گوش انداخته شدند . بالاترین نیاز به تغییر و تحول دارد تا هم از این یک نواختی بیرون بیاید و هم بخش های جدیدی برای راحتی کار کاربران به آن اضافه شود . یکی ازمشکلات کاربران در رابطه با موضوع ارسال لینک است  زیرا لینکهایی با موضوع تاریخی و محیط زیستی را نه میشود در بخش هنر قرار داد و نه در بخش جامعه زیرا هر کدام موضوعات جدا و مهمی هستند به نظر من یکی از نیازهای مهم کاربران اضافه کردن این 2 بخش به بخشهای دیگر است . پیشنهاد دوم امکان ارتباط بین کاربران سایت با ارسال پیام است اکثر سایتهای اجتماعی این امکان را دارا هستند اما بالاترین این امکان را دارا نیست در صورتی که ارتباط بین کاربران میتواند بسیار مهم واقع شود و یا ایجاد اتاق فکر و گفتگو در روزهای نزدیک به مناسبات و تجمعات و طوری برنامه ریزه شود که تنها کاربران اجازه ورود و گفتگو را داشته باشند .پیشنهاد بعدی ایجاد یک نظر سنجی برای انتخابات بالایارهای فعال از بین کاربران است / به نظر من اگر کاربران فعال سایت. بالایار نیز باشند  نظارت بیشتری بر سایت انجام میشود هم بی دلیل لینکی حذف نیمشود کاربران قدیمی سایت میتوانند بین کاندیداها باشند . این که بالایارها نا مشخص باشند و فقط وظیفه کامنت گذاشتن در لینک های مربوط به خود بالاترین را داشته باشند زیاد جالب نیست ! پیشنهاد دیگر : ملاک حذف لینک را گزارش بالایارها قرار دهد نه صرفا کسانی که با لینک مخالف هستند و باعث حذف شدن لینک ها میشوند . پیشنهاد بعدی قرار دادن افرادی برای پاسخ دادن به ایملهای کاربران است زیرا پاسخگویی به ایمیل ها و نظارت بر انها بسیار کم است  . نکته دیگر در رابطه با دعوت نامه هاست بالاترین به قولش عمل نکرده زیرا قرار بود هر ماه یک دعوت نامه برای افراد با امتیاز بالا داده شود اما این گونه نشده به نظرم باید یک برنامه منظم برای این کار در نظر گرفته شود  امیدوارم مسئولین گوش شنوا داشته باشند !
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۱۳۹۰ تیر ۲۱, سه‌شنبه

مسیح علینژاد : لطفا ما را فحش ندهید! چون کماکان به اصلاح طلبانی که به جای فرصت طلبی، به نسلِ ما مشارکتِ سیاسی و تقویتِ جامعه ی مدنی را یاد داده اند افتخار می کنم.


لطفا ما را فحش ندهید! چون کماکان به اصلاح طلبانی که به جای فرصت طلبی، به نسلِ ما مشارکتِ سیاسی و تقویتِ جامعه ی مدنی را یاد داده اند افتخار می کنم. / چندیست در این فضای دشنام و ناسزاهایی که بیرون از ایران شکل گرفته است دشوار است آسوده نشستن و از اصلاح طلبی سخن گفتن.چندیست که جوانانِ سبز به سربلندیِ روزهای نخستِ شکل گیریِ جنبش نمی توانند از اصلاحات و گاهی سبز بودن سخن بگویند برخی ها خودشان دچار تردید شده اند و از طرفی آنان که کماکان اصلاح طلب باقی مانده اند به جای نقد، واژه هایی نا متعارف نصیب شان است. وقتی مازیار بهاری با آن همه سابقه کاری اش در رسانه های بین المللی در برنامه پارازیت می نشیند و می گوید که من ضد انقلاب و اصلاح طلب هستم خروار خروار دشنام هم در کنار نقد بهره اش می شود، وقتی مسعود بهنود با آن همه سابقه روزنامه نگاری اش بی نصیب از اتهام نمی ماند طبیعی است که دفاع از مشی و منش اصلاح طلبی برای جوان ترها دیگر به آسانی میسر نیست.

به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۱۳۹۰ تیر ۱۹, یکشنبه

بنیاد کودک با تماس با پدر یگانه آمادگی خود مبنی بر حمایت از دختر معصومش را اعلام نمود.

 بالاخره یک خبر پیداشد که اشک مارو از خوشحالی دربیاره

  بدنبال چاپ گزارشی در مورد «یگانه» در روزنامه دنیای اقتصاد، بنیاد کودک با پدر او، حسین تماس گرفته و آمادگی خود مبنی بر حمایت از دختر معصومش را اعلام نمود. ملاقاتی هم به همت خانم هانیه توسلی (هنرمند سینما) و یکی از حامیان بنیاد کودک با این پدر و فرزند در محل دفتر بنیاد برگزار گردید.

حسین کارگری ساده است، سواد ندارد و حتی تاریخ دقیق تولد یگانه را نمیداند. طی چند روز گذشته نیز صدها نفر از اقصی نقاط جهان با او تماس گرفته و هرکدام به او قولی داده اند. حتی مقامات دولتی نیز ضمن تماس با او، ابراز علاقه به رفع مشکلاتش را کرده اند که همه ی این تماسها او را به نوعی نگران و گیج کرده است. یک نفر هم به او قول یک کار سرایداری با حقوقی مناسب نموده ولی هنوز عملی نشده است
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

مقایسه جالب و حقیقی بین فرانسویان و ایرانیان

بعد از جنگ جهانی و اشغال فرانسه توسط نیرو های آلمان برخی از مردم آنجا رفتارعجیبی پیدا کردند. این عده نام فرزندان خود را هیتلر میگذارند. برخی کار را از این هم فراتر برده و نام آنها را نوکر هیتلر و یا کنیز هیتلر میگذارند. نصف این جماعت هنوز برج ایفل را ندیده اند ولی حتمآ میروند و دیوار برلین را بازدید میکنند.

با اینکه اصلا آلمانی بلد نیستند روزی چند مرتبه رو به دیوار برلین به زبان آلمانی دعا میخوانند. آنهائیکه که بر اثر تجاوز ارتشیان آلمان به اجدادشان دورگه آلمانی فرانسوی شده اند، یک شال اس اس به کمرشان میبندند تا همه بدانند که اینها از پدر آلمانی و بر اثر تجاوز به دنیا آمده اند و البته به این امر افتخار هم میکنند.

یک عکس از یک جوان خوشتیب و خوش هیکل را توی خانه اشان قاب کرده اند و میگویند این عکس هیتلر است و به آن احترام میگذارند. هرچقدر هم دیگران عکس واقعی هیتلر را نشانشان میدهند، زیر بار نمیروند و میگویند اصلا هیتلر سبیل نداشته

هروقت این ماجرا را برای آشنایان ایرانی مسلمان تعریف میکنم قاه قاه می خندند و می گویند اینها چه آدمهای احمق و نادانی هستند. یا می گویند اینها از یک خر کمتر هستند. دلشان شدید برای حماقت آنها میسوزد و به حالشان تاسف میخورند

به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::