۱۳۹۰ فروردین ۱۸, پنجشنبه

اوج وقاحت خبرگزاری فارس

خبرگزاري فارس: رژيم بحرين در ادامه اقدامات سركوبگرانه ضد مردم معترض و ارعاب آنها، براي شناسايي معترضان و مخالفان صفحه‌اي را در شبكه هاي اجتماعي اينترنتي ايجاد كرده است.
به گزارش فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني شبكه العالم، رژيم بحرين با ايجاد اين صفحه خواستار شناسايي كساني شده است كه مخالف اين رژيم هستند و يا اينكه در تظاهرات و فعاليت‌هاي اعتراض آميز اخير شركت كرده‌اند.
در اين صفحه از مخاطبان خواسته شده است با شناسايي و معرفي مخالفان، به رژيم بحرين در پيگرد آنها كمك كنند.

به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۱۳۹۰ فروردین ۱۶, سه‌شنبه

گوشه خانه نشسته ایم و انتظار انقلاب داریم !

مردمان عجیی هستیم ! ناگهان پس از یک دوره اعتراضات طولانی و طوفانی به خوابی عمیق فرو میرویم البته طوریست که خودمان را به خواب زده ایم وگرنه هوشیار تر از مردمان بیدار این سرزمین هستیم . از عالم و ادم خورده میگیریم که چرا از ما حمایت نمیکنند چرا این حرف را زدند چرا این طور برخورد کردند اما کسی نیست که از خود ما خورده بگیرد که چرا کار را یکسره نمیکینم چرا اعتراضات را ادامه نمیدهیم چرا فقط حرف میزنیم و در عمل یکی نیستیم . شاید به مذاق خیلی ها خوش نیاید اما مردمان بی عرضه ای هستیم ! الان که انقلاب های کشورهای عربی را با اعتراضات ایران مقایسه میکنم به این نتیجه میرسم که زمان بسیاری مونده تا ما به یک خود باوری و همت همگانی برسیم شاید عده ای مخالف مقایسه جنبش اعتراضی ایران با سایر کشورها باشند اما به هر حال حقیقتی ست غیر قابل کتمان که مردم لیبی و بحرین با چنین حجم گستره سرکوب همچنان بر سر مواضع خویش ایستاده اند و به مقابله میپردازند ان وقت ما از حمله یک چماق دار میترسیم و فرار میکنیم و در اعتراضات بعدی از ترس باتوم خوردن اصلا شرکت نمیکینم ...
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۱۳۹۰ فروردین ۱۴, یکشنبه

سفير ايران در دمشق : حوادث سوريه نسخه دوم فتنه 88 ايران است

واکنش های 2 گانه ایران در رابطه با تحولات منطقه و فریاد ازادی خواهی کشور های عرب هم جالب است ! در اظهار نظری جالب و در عین حال عجیب سفیر ایران در دمشق اعلام کرد که حوادث سوریه نسخه دوم فتنه ایران است ! حال این سوال مطرح است که چگونه فریاد علیه دیکتاتوری در یمن - مصر - تونس - اردن - بحرین - لیبی و... نسخه دوم فتنه نیست اما حوادث سوریه فتنه ست ! کدام ادم عاقل و ازادی خواهی خواهان ایجاد حکوکت اسلامی ست که جمهوری اسلامی اعتراضات را بیداری اسلامی قلمداد میکند ؟ در زیر تصاویری از بیداری اسلامی در ایران را مشاهده میکنید :

به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::