۱۳۸۹ بهمن ۱۶, شنبه

وظیفه ما تنها اگاه سازی و اطلاع رسانی مفید است !

برخی از دوستان مثل اینکه وظیفه اصلی خودشون رو فراموش کردن و تنها به مسائل حاشیه ای میپردازند و به هر چه بیشتر شدن اختلافات میان کاربران 2 سایت بالاترین و ازادگی دامن میزنند . دوستان عزیز ما در فضای مجازی جمع شدیم تا بتونیم از طریق فضای مجازی اعتراض کنیم و این اعتراض رو به گوش جهانیان برسونیم و اتفاقات پیرامون دنیامون رو مورد نقد و بررسی قرار بدیم در کشوری که مردم از هیچ گونه ازادی سیاسی برخوردار نیستند اینترنت و این فضا تنها راه اعتراض برای ماست اما عده ای تنها دنبال ماهی گرفتن از اب گل الود هستند و چنان واکنشی به مسائل حاشیه ای نشان میدهند که انگار مملکت و سرنوشت خودمان بی ارزش ار از بحث های این چنینی است ما باید در فضای مجازی تا جایی که میتونیم متحد باشیم نه صرفا واسه خاطر این که فلان سایت بده و فلان سایت خوبه وقت خودمون رو بگذرونیم . یکی از کابوس ها و دغدغه های جمهوری اسلامی افزایش شبکه های اجتماعی و افزایش اگاهی مردم است پس حالا که شبکه های اجتماعی افزایش یافتند و کاربرای زیادی جذب این گونه شبکه ها هستند چرا نباید بهترین موقعیت را از دست بدهیم و هر روز بیانیه صادر کنیم که از فلانجا به این جا بیایید از این جا به انجا بروید !
من خودم کاربری هستم که هم در بالاترین فعالیت دارم هم در ازادگی هم در فیس بوک و اگر شبکه اجتماعی دیگری راه انداری بشود در انجا هم به فعالیت خود ادامه میدهم چون منافع  کشور و مملکت خودم رو به منافع فردی ترجیح میدم . چه اشکالی داره سایتی مثل بالاترین به فعالیت خودش با کاربران زیاد خودش ادامه بده ؟ کسانی که در بالاترین فعالیت میکنند نه عاشق چشم و ابروی یحیی نژآد هستند نه پورسانت دریافت میکنند تنها به دلیل علاقه شخصی و برای به نتیجه رسیدن برای ادامه اعتراضات به فعالیت میپردازند من هم این چنین هستم ! ما باید از افزایش چنین شبکه هایی استقبال کنیم نه اینکه به دنبال منافع شخصی باشیم . این رو هم در نظر داشته باشید اتحاد رمز پیروزی ست با دامن زدن با مشکلات و بحث های این چنینی راه به جای نخواهیم برد . و همچنین باید در حسرت انقلاب کشورهای عربی باشیم . وظیفه ما در هر کجا در هر کشوری و در هر سایتی تنها اطلاع رسانی است یادمان نرود
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۲ نظر:

  1. آقاامکان داردبرای من دعوتنامه بالاترین ارسال کنید.
    با کمال تشکر.

    sarbarge@yahoo.com

    پاسخحذف
  2. اين خبر را منتشر كنيد : اسلام ناب محمدي (اسلام مورد نظر حكومتهاي ديكتاتوري مثل ايران) به زباله دان تاريخ پيوست.دوران رنسانس اسلامي در كشورهاي خاورميانه به پايان خود نزديك ميشود.سونامي دموكراسي خواهي در كشورهاي به اصطلاح اسلامي آغاز شد. خاورميانه بزرگ آمريكا در حال شكل گيري است. در حالي كه دولتمردان حكومت ديكتاتوري ايران به صورت بسيار مضحك و مسخره اي سعي در اسلامي جلوه دادن موج دموكراسي خواهي مردم خاورميانه و شمال آفريقا دارند موج دموكراسي خواهي آخرين سنگرهاي ديكتاتوريهاي اسلامي را فتح ميكند .اين تحولات نشانده ناكارآمدي و ناتواني اسلام در اداره و پيشرفت كشورها است .دوران حكومت ديكتاتوري چه از نوع ولايت فقيه و چه رئيس جمهور مادام العمر و يا هر صورت ديگر به پايان رسيده است. بايد گفت كساني مانند ديكتاتور تونس ، مصر ، يمن و يا ايران كه آرزوي به سلطنت نشاندن فرزندان خود را دارند اين آرزو را به همراه فرزندانشان به گور خواهند برد.بر خلاف آنچه كه سران استبداد در ايران ميگويند به نظر ميرسد آنها بيشتر از همه از اين تحولات وحشت دارند زيرا كه ميدانند بار ديگر دامنه اين تحولات به ايران خواهد رسيد و ضمنا ديگر نميتوانند مدعي مخالفت كشورهاي اسلامي با دموكراسي آمريكايي باشند. آينده نشان خواهد داد كه مردم در كشورهاي مسلمان با به حاشيه راندن اسلام حكومتي طعم شيرين زندگي به سبك دموكراسي امريكايي را خواهند چشيد و دروغين بودن شعارهاي توخالي مقامات ايران كه مدعي اسلام خواهي ملتها در دنيا بوده اند را نشان خواهند داد. بايد دانست جنبش دموكراسي خواهي در كشورهاي به اصلاح مسلمان هيچ ارتباطي با انقلاب 57 ايران ندارد زيرا آن انقلاب به ادعاي رهبر آن انقلاب اسلامي بود كه در عمل ثابت شد انقلاب يك ديكتاتوري بدتر از ديكتاتوري قبلي بوده اتفاقا ناكارامدي و تشكيل بدترين ديكتاتوري تاريخ در ايران بعد از انقلاب 57 باعث شد حتي تندروترين گروههاي اسلامي هم ذره اي براي انقلاب و رهبران و بنيانگذار آن ارزش قائل نشوند و با علم به تنفر ملتها از بنيانگذار و رهبران قبلي و فعلي و تفكر انقلاب 57 خود را از ننگ آلوده شدن به آن دور نگه دارند. اين جنبش ها حركت هاي دموكراسي خواهي به رهبري خود مردم است .اگر رفتار تمامي حكومتهاي ديكتاوري از جمله رفتار حكومت ايران و مصر در سركوب مردم مانند استفاده از اراذل و اوباش در ايران و مصر شباهتهاي بسيار دارد. اما تحولات آتي نشان خواهد داد كه روز به روز بر پريشان خوابي و پريشان حالي رهبران ديكتاتور خاورميانه از جمله رهبر ايران از ترس ورود اين تحولات به داخل كشورهايشان از جمله كشور ايران افزوده ميگردد چرنديات ديكتاتور حكومتي در ايران در سيرك روزهاي جمعه تهران نشان عمق ترس و نگراني بالاترين مقام حكومتي در ايران بود زيرا رهبر جلاد حكومت ديكتاتوري ايران ميداند كه در بهترين حالت سرنوشتي بهتر از صدام و فرزندانش نصيب وي و پسرانش نخواهد.نكته بسيار مهم اينكه بعد از ظهور دموكراسي غربي در كشورهاي به اصطلاح مسلمان ما شاهد رشد تساعدي گرايش به ساير اديان و تغيير دين در بين مسلمانان خواهيم بود و اين همان غروب اسلام است.

    پاسخحذف