۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

میکشند / میبرند / شکنجه میکنند / به بدترین نحو مخالفان را از صحنه خارج میکنند . مسالمت تا کی ؟

گله دارم ! گله دارم از دوستانی  که میایند و میگویند باید با سگ های ولایت مهربان برخورد کرد . گله دارم از کسانی که میگویند باید با قاتلان نداها و سهراب ها و اشکان ها مسالمت کرد . گله دارم از تمام کسانی که وحشی گری های رژِیم رو به فراموشی سپردند و هنوز از روی دلسوزی و احساس برخورد میکنند دوستان تا کی مسالمت امیز برخورد کنیم ؟ تا کی بیایم و بگیم باید با صحبت و اکاه سازی بسیجیان و کودتا گران را به سمت خود بکشیم ؟ این موجودات اگر سر سازش داشتند در این 2 سال گوشه ای از سازش خود را نشان میدادند اینها اگر سازش داشتند در روز روشن و جلوی چشم همگان مادران و پدران عزیز این مملکت را زیر باتوم و چک و لگد قرار نمیدادند . عزیزانی که میگویند ما مثل ارازل و اوباش بسیجی نیستیم و باید مثل آنها برخورد نکنیم کافی ست یک نگاه به مبارزات و اعتراضات مردمان مصر و تونس و قرقیزستان و همین بحرین بیندازیم . کجا مردم مصر با سازش به مطالبات خود دست یافتند ؟ فکر میکنید اگر مردم مصر و تونس راه پیمایی مسالمت امیز انجام میدادند و مطالبات خود را از راه قانونی پیگیری میکردند به پیروزی میرسیدند ؟ ابدا !
حالا یک نگاه به کشور خود بیندازیم رژِیمی که به این گونه وحشی گری ها 32 سال است عادت دارد و مخالفان خود را به بدترین نحو مورد ازار و ازذیت و شکنجه قرار میدهد و میکشد چگونه میتواند بیاید و با تظاهرات مسالمت امیز حکومت را تحویل دهد و برود ؟ دوستان عزیز من انسان خشونت طلبی نیستم و هیچ گاه خشونت را راه حل مناسبی برای رسیدن به مطالبات خود انتخاب نکردم همیشه صلح وسازش و گفت و گو رو به جای خشونت انتخاب کردم اما صلح و سازش در مقابل کی ؟ در مقابل رژِیمی که ازاد است هر بلایی سر شهروندان خودش بیاورد ؟ نه هرگز نمیتوانم ساکت بنشینم تا خون شهدایمان پایمال شود نمیتوانم ساکت بنشینم و ببینیم هم وطنم / خواهر و برادرم در خیابان کتک میخورند اما من در مقابل نیروهای گارد ویژه و بسیج از در دوستی وارد شم ! دوستان هر چیزی لیاقت میخواهد این رژِم و کودتاچیان لیلقت صلح مارا ندارند و تنها خشونت را رو به روی ما قرار داده اند . من نمیگویم بریزیم تو خیابون و شورش کنیم و در و پنجره بشکنیم من میگویم خشونت جوابش عکس العمل/ ایستادگی و خشونت است نه عقب نشینی و دلسوزی و رحم و مروت !
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۷ نظر:

  1. دمت گرم راست میگی، من هی دارم میگن گوش نمیده کسی! بعضیا هی میگن خشونته!! خشونت کیلویی چنده!! خشونت به خرج ندیم کشته میشیم.
    دوستان چند نکته:
    تو بعضی فیلمها دیدم که بسیجیای جاکش دارن آدمارو میزنن ولی طرف هیچ عکس العملی نشون نمیده!! بابا تو هم بپر روی سرش اونا لاش بده مردمم میان کمک.
    دوستانی که تو تظاهراتا شرکت میکنین نکات امنیتی رو رعایت کنید حتما یه نقاب به صورت داشته باشید.
    دفعه بعد که به خیابونا به هیچ کس رحم نکنین چون اونا به ما رحم نمیکنن. برای پیروزی بر این بی پدر مادرا فقط باید مسلح شیم وگرنه نمیتونیم، باید حداقل یکی دو تا کلانتری رو بگیرین.
    خواهش میکنم به حرفام گوش کنید.
    بابام میگه زمان انقلاب به کلانتری ها حمله کردن مردم بعد مسلح شدند بعد خیلی راحت پیروز شدند.
    دوستان مسلح شین.

    پاسخحذف
  2. manam ba shoma movafegham

    پاسخحذف
  3. baad az havadese baad az entekhabate tehran va bezan o bebandhaii ke az rasaneheye omomi dar dastrese hamegan dar kharej az keshvar bood hatta nazare mosalematamiztarin faalan bashari jahan ham bar in bood ke joloye tahajome heivansefate in mozdoran sokoot ajib ast va hatta anha ham nazar bar taghiire ravesh dar in mavared ra dashtand

    پاسخحذف
  4. درست می گی.موافقم.

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  6. tanha rah rahayyee : jang mosalahaneh

    پاسخحذف
  7. با سلام دوست عزیز من از طرفداران و خوانندگان همیشگی سایت بلاترین هستم و مدت زیادی است که دنبال دعوت نامه برای عضویت در این سایت هستم تا بتوانم مطلب ارسال کنم و از ان جا که شما از قدیمی ها هستید گفتم شاید شما این لطف را بکنید و برای من دعوت نامه ارسال کنید ممنون میشم اگه این کار را انجام دهید و به ایمیلم ارسال کنید اگر هم براتون مقدور نیست بازم ممنون از شما sanaz_136444@yahoo.com

    پاسخحذف