۱۳۹۰ فروردین ۱۶, سه‌شنبه

گوشه خانه نشسته ایم و انتظار انقلاب داریم !

مردمان عجیی هستیم ! ناگهان پس از یک دوره اعتراضات طولانی و طوفانی به خوابی عمیق فرو میرویم البته طوریست که خودمان را به خواب زده ایم وگرنه هوشیار تر از مردمان بیدار این سرزمین هستیم . از عالم و ادم خورده میگیریم که چرا از ما حمایت نمیکنند چرا این حرف را زدند چرا این طور برخورد کردند اما کسی نیست که از خود ما خورده بگیرد که چرا کار را یکسره نمیکینم چرا اعتراضات را ادامه نمیدهیم چرا فقط حرف میزنیم و در عمل یکی نیستیم . شاید به مذاق خیلی ها خوش نیاید اما مردمان بی عرضه ای هستیم ! الان که انقلاب های کشورهای عربی را با اعتراضات ایران مقایسه میکنم به این نتیجه میرسم که زمان بسیاری مونده تا ما به یک خود باوری و همت همگانی برسیم شاید عده ای مخالف مقایسه جنبش اعتراضی ایران با سایر کشورها باشند اما به هر حال حقیقتی ست غیر قابل کتمان که مردم لیبی و بحرین با چنین حجم گستره سرکوب همچنان بر سر مواضع خویش ایستاده اند و به مقابله میپردازند ان وقت ما از حمله یک چماق دار میترسیم و فرار میکنیم و در اعتراضات بعدی از ترس باتوم خوردن اصلا شرکت نمیکینم ...
خودمان را گول میزنیم که این رژیم رفتنی ست اما با خود فکر نمیکنیم چگونه این رژیم رفتنی ست ؟ وقتی کوچترین اعتراضی از سمت ما انجام نمیشود و تمام اعتراضات و انقلاب ما مجازی ست چگونه باید انتظار رفتن رژیم را داشته باشیم ؟ ما به شهدای این راه خیانت کرده ایم به همه شان قول داده ایم که راهشان ادامه دارد خونشان پایمال نمیشود اما میبینیم که کم کم .... البته زحماتی که در طی این 2 سال جنبش سبز کشیده است بر کسی پوشیده نیست ما در این راه بسیار هزینه دادیم ( شکنجه شدیم - شهید دادیم - زندانی شدیم - کتک خوردیم ... ) اما کافی نیست برای رسیدن به ازادی باید تمام تابوها را بشکنیم باید از دیوار سنگی گذشت تا به ازادی رسید اما افسوس که شهامت نداریم و به خود باوری نرسیده ایم . تمام حکوممت ها رفتنی هستند شکی درش نیست اما ما میتوانیم با تسریع بخشیدن رسیدن به ازادی حداقل نسل بعد را نسلی شکوفا و ازاد اندیش به بار بیاوریم یاد شعر یکی از رپرهای سیاسی خون افتادم که میگفت : زنده باد ایران / ما ها ارتشیم نباید خسته شیم اماده حمله شین / زنده باد ایران / اگه پس کشیدی پاتو 30 سال دیگه تمدیدش هست رژیم ! .. واقعیت هم همین است تناه در صورت مبارزات مستمر به نتیجه خواهیم رسید و گرنه تا 30 سال دیگر همین بساط برقرار است .. اخوندها کثیف ترین موجودات روی زمین هستند مخصوصا اخوندهای حاکم بر سرزمین ما نمیشود از اینان انتظار رفتن داشت . سرنوشت هر مملکت به دست مردمان ان سرزمین تعیین میشود نه رحم و مروت حاکمان آن ! شورای راه سبز امید بیانیه ای صادر کرده بود که بعد از 4 شنبه سوری مبارزات به طور مستمر ادامه خواهد داشت اما از سمت ما هیچ عملی انجام نشد ! پس اولین کسانی که باید خورده گرفت و انتقاد کرد ازشان خود ما هستیم ! نه حذب و اشخاص خاصی . در هر تجمع کشته میدهیم بازداشتی میدهیم به جای تلافی و انتقام جویی از ترس از در خانه نیز بیرون نمیرویم و انتظار انقلاب داریم !
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۱۷ نظر:

  1. اگر می‌خواهی در دست هیچ دیکتاتوری گرفتار نشوی ، بخوان و بخوان و بخوان. دکتر شریعتی
    دوست عزیزم ، تعداد کساونی که این نظام را نمی‌خواهند بسیار زیاد است. ولی تعداد کسانی که آگاهانه می‌دانند که چه می‌خواهند کم است.
    باید تلاش کنیم تا آگاهی بیشتر شود تا اگر روزی توانستیم این نظام پلید را ساقط کنیم ، نظام دیکتار دیگری را پذیرا نباشیم.

    پاسخحذف
  2. مطلب بسیار جالب و عمیقی بود، شرمنده چون تا شب امکان لاگ این در بالاترین را ندارم، فعلا از رأی مثبت دادن معذورم اما، همینجا از شما بخاطر این نوشته تشکر می‌کنم.

    fetnegar بالاترین

    پاسخحذف
  3. " مطلب بسیار جالب و عمیقی بود، شرمنده چون تا شب امکان لاگ این در بالاترین را ندارم، فعلا از رأی مثبت دادن معذورم اما، همینجا از شما بخاطر این نوشته تشکر می‌کنم."

    ممنون جناب فتنه گر واقعیت هایی ست که باید قبول کرد !

    پاسخحذف
  4. من تازه شروع کردم به نوشتن، قبلنا خیلی‌ وقت پیش یه جوریأی همکار بودیم اما الان که بیرون از ایرانم نوشتن یادم رفته، اما میخوام شروع کنم خوشحالم میکنی‌ بهم سری بزنی‌ و راهنمایی

    پاسخحذف
  5. دوست گرامی،

    ما مردم ایران خیلی‌ تمایل زیادی به این داریم که هم خر را بخواهیم هم خرما، از طرفی‌ دنبال آزادی هستیم، از طرفی‌ تنها در بالاترین کامنت میگذریم و لینک میدهیم. البته من در بالاترین پروفایل ندارم.

    دوست گرامی‌، رژیمی‌ که داره ایران و ایرانی‌ رو نابود می‌کنه اگه تمام مردم رو هم بکشه و تجاوز کنه براش مهم نیست.

    این رژیم فقط با زور اسلحه بیرون میره از ایران، من این بخار رو در مردم ایران نمیبینم که مثل مردم لیبی‌ مسلح بشند. همه به فکر پارتی و رقص و مد لباس هستند نه به فکر نسل آینده.

    تنها راه آزادی ایران مبارزه مسلحانه با این رژیم کثیف هست.

    ۱۰۰ ساله دیگه اگه از این کشور بخت برگشته اثری بمونه نوه‌های ما مارو شب و روز نفرین میکنند.

    بدرود

    پاسخحذف
  6. برو بابا دلت خوشه. بیخود نبود که از عرب و مغول شکست خوردیم چون بزدل و بی غیرت و آفیت طلب هستیم. تا آخرش هم همین است. نرود میخ آهنی بر سنگ. ایرانی یعنی ترسو. ببینید یک بچه بسیجی مفنگی وقتی دنبال صد نفر میکنه همه در میرن. واقعا شرم آوره. بابا عربها ،سوسمارخوردنشون به پلوخوردن ما شرف داره. ایرانی یعنی حسود و تنگ نظر و خائن. شاملو رو ببینید چگونه به فردوسی اهانت میکنه؟! این روشنفکرمونه . ببینید یک عده چطوری بدنبال این مهره سوخته ،رضا پهلوی راه افتاده اند.ببینید تو تبریز چطور دنبال ماشین عبدالله غول مثل سگ میدویدند و زوزه میکشیدند. من نمیدانم اگه ملکه انگلیس هم برود آمریکا همین کار را برایش میکنند؟

    پاسخحذف
  7. مشکل شما اینه که با پسرهای زیر ابرو برداشته،سوسول و مرفه میخواهید انقلاب کنید.وهیچ اهمیتی به محرومان جامعه نمیدید.هیچ فکر کرده اید چرا اقوام غیر فارس هیچ گون حمایتی از شما نمیکنند؟کمی به افکار و شعارهی خود بنگریدفببینید در اینده برای اقوام غیر فارس چه برنامه و شعاری دارید که به ان عمل کنید؟

    پاسخحذف
  8. با سلام

    عزیز.مردم ایران در دوره‌های مختلف نشون دادن که هیچ وقت جلو زور قد علم نکرده بلکه اونو در خود هضم کرده است.

    مغول

    عرب و ۱۰۰ نمونه‌ای دیگر

    من با نظر شما کاملا موافقم که مردم عافیت طلبان

    پاسخحذف
  9. موافقم .. البته انقلاب که نه !
    تغییر و اصلاح می خواهیم ...
    صد البته منظور شما همین بود.
    به همین دلیل راه ما هم روشن است ؛
    آگاهی بخشی تا رسیدن به رهایی ای نسبی ( دست کم )...

    پاسخحذف
  10. " من تازه شروع کردم به نوشتن، قبلنا خیلی‌ وقت پیش یه جوریأی همکار بودیم اما الان که بیرون از ایرانم نوشتن یادم رفته، اما میخوام شروع کنم خوشحالم میکنی‌ بهم سری بزنی‌ و راهنمایی "

    حتما سر میزنم دوست عزیز

    پاسخحذف
  11. آخه پسر جون رژیمهایی مثل جمهوری اسهالی با وی نشان دادن وبادکنک هوا کردن سرنگون نمیشن متد سرنگونی آنها مثل جنگجویان دلاور لیبی است ومثل کسانی که باهیتلر جنگیدند اینهایی که میگویند مبارزه بی خشونت همان حکم شتر سواری بی شتر را دارند!هسته های مقاومت قوی وتعلیم دیده ومبارزه منفی همگانی وآمادگی برای جنگ مسلحانه راهکاراصلی است ولا غیر.

    پاسخحذف
  12. "آخه پسر جون رژیمهایی مثل جمهوری اسهالی با وی نشان دادن وبادکنک هوا کردن سرنگون نمیشن :

    منم حرفم همین است ! 100 % موافقم که جمهوری اسلامی با چنین اعمالی از بین نمیرود

    پاسخحذف
  13. هنر خالیبندی نزد ایرانیان است و بست. بست منظور همون بشت اشت. عربها شیر شتر و گوشت سسمار خوردن که شجاع هستن، تازه ملخ رو نگفتم. ملخ خوردن رو که دیگه نگو و نپرس. والله خلایق هرچه لایق رو برای همین ملت پر مدعا گفتن که آخوند رو گرده ملت بشینه و سواری بگیره. هیّ بعربها فحش بدین. ali zand

    پاسخحذف
  14. سلام دوست من.ممنون که دعوت نامه واسم فرستادی.
    ولی یه مشکلی پیش اومد با اینکه انرزیم 100 نمیتونم رای + - بدم.لطفآ راهنمایی کنید.

    پاسخحذف
  15. در جستجوی آزادی برای ایران
    http://thehumanwisdom.blogspot.com/

    پاسخحذف
  16. afraaram@yahoo.com
    دوست من در صورت امکان برایم ارسال کنید متشکر میشوم موفق پیروز سربلند و پایدار باشید

    پاسخحذف