۱۳۹۰ اردیبهشت ۶, سه‌شنبه

از همین امسال باید افکار مردم را به سمت تحریم انتخابات پیش برد

در انتخابات ننگین 88 با هزار امید و ارزو شرکت کردیم و با این که میدانستیم احتمال تقلب بسیار بالاست اقشار مختلف را برای شرکت در آن تشویق کردیم عده زیادی به دلیل حضور اصلاح طلبان و فرار از وضع موجود تصمیم گرفتند پس ازسال ها به سمت صندوق های رای بروند و تیری را در تاریکی شلیک کنند . اما 100 افسوس که هیچ یک نمیدانستیم چه بلایی قرار است پس از انتخابات سر مردمانمان بیاید / اینک تنها دو سال دیگر به برگزاری دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است انتخاباتی که تنها نامش انتخب است و مردم کوچکترین سهمی در آن ندارند و خود جمهوری اسلامی نیز تاکید بر ان دارد که شرکت در انتخابات رفراندوم  اری یا خیر به جمهوری اسلامیست ! رفراندومی که سال 88 جمهوری اسلامی 40 میلیون رای را سند محکمی بر مقبولیت جمهوری اسلامی در بین مردم دانست . در سال های اخیربسیاری از نهاد ها و احذاب خارج از کشور  بر ان تاکید داشتند که در انتخابات جمهوری اسلامی ( اعم از ریاست جمهوری - مجلس و ...) نباید شرکت کرد تحریم بهترین گزینه است !
اما عده ای داخل ایران و حتی مخالفان رژیم نیز نظر بر این داشتند که انتخاب یک فرد دلسوز و همراه مردم بهتر از انتخاب نکردن است . اشتباهی که در سال 88 انجام دادیم و نتیجه اش را دیدیم . جمهوری اسلامی با برپایی مناظره های انتخاباتی جو جامعه را به شدت به سمت شور و شوق انتخباات پیش میبرد و خوشحال از اینکه پس از سال ها عده بسیاری در انتخابات شرکت خواهند کرد و البته موفق هم شد و توانست با تفرقه انگیزی بین احاد مردم انها را برای شرکت در ان مسمم تر کند اما نمیدانست بعد از ان مشروعیت و مقبولیت خود در سطح جهان را ازبین خواهد برد . اصلاح طلبان که با شعار تغییر وارد صحنه شدند و در راس ان چون میر حسین موسوی نخت وزیر خمینی قرار داشت سریعا مورد حمایت بسیاری از ارگان ها و خانواده های شهدا و بازیگران و .. قرار گرفت و کم کم خود را برای پیروز شدن اماده کرده بود که ناگهان رژیم فهمید که چه اشتباهی را مرتکب شده است و کم کم به سمت بی میل کردن مردم پیش رفت تا جایی که  بسیاری از مراکز اخذ رای زودتر از موعود پایان رای گیری اجاره ورود مردم را نمیدادند و بسیاری از مراکز دیگر حتی ساعت رای گیری را نیز تمدید نکردند و بسیاری از مردم پشت درهای بسته باقی ماندند تا نفرت از رژیم قبل از اعلام ارا شروع شود / اما بازی سیاسی دیگیری در حال شکل گیری ست مشایی خود را مخالف خرافه پرستی و ملی گرا نشان میدهد و قصد دارد بین مردم محبوبیتی به دست اورد از ان سمت کیهان و ولایت مداران به شدت مخالف مشایی و افکارش هستند و طوری جلوه میدهند که انگار مشایی مخالف جمهوری اسلامی ست ! در صورتی که نمیدانند حنایشان دیگر بین مردم رنگی ندارد . چگونه از مردم انتظار شرکت در دوره بعدی انتخابات را دارند ؟ رایشان را دزدیند زندانی شان کردند / شکنجه شان کردند ! شهیدشان کردند ... حیوان و خس و خاشاک را به مردم نسبت دادند و انتظار دارند بار دیگر مردم بیاییند و بگویند جمهوری اسلامی اری ! زهی خیال باطل ... انتظار میرود در روزهای اخیر و ماه های اینده رژیم کس دیگیری را علم کند و به مخالفت با ان بپرازد و او را حامی مردم و مخالف سیاست های جمهوری اسامی جلوه بدهد و در اخر کاندید شود و مردم را دوباره به سمت صندوق ها بکشانند ! کاری که در سال 88 انجام داد و نتیجه اش را دید ... مردم این را فهمده اند که انتخابات در ایران در واقع خیمه شب بازیست و مردم نقش عروسک ان را دارند و این بار به خود اجازه نخواهند داد بازیچه عده ای شوند که تنها منافع خودشان اهمیت دارد نه انتخاب و حق مردم . حتی اگر خاتمی و موسوی و کروبی و سید حسن خمینی 4 شخص تایید شده شورای نگهبان و کاندیدای ریاست جمهوری  شدند نیز نباید به جمهوری اسلامی گفت اری !
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۶ نظر:

  1. علامه حسن زاده آملی:

    من یک میکرون در آقای خامنه‌ای، غل و غش یا ناخالصی ندیدم

    تقدیم می‌دارم این اثر نمونه دوران را به یگانه دوران، حضرت آیت الله معظم،جناب خامنه‌ای کبیر…+
    فایل صوتی

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=149&catid=45

    پاسخحذف
  2. هر کسی هم کاندید بشه من یکی که دیگه تو هیچ انتخاباتی در این نظام شرکت نمی کنم. چیزی به نام انتخابات مدت هاست که در این مملکت مرده و رفته پی کارش. شرکت دوباره ما فقط تایید دستگاه انتخاباتی اینها و قبول سالم بودن انتخابات قبلی است. به هر حال شرکت ما مگه چیزی رو هم عوض می کنه. نتیجه قبلا تعیین شده!

    پاسخحذف
  3. سلام
    شرکت در انتخابات اشتباهه محض هست و اگه از اصلاحات کسی بره و کاندیدا بشه خیانت کرده به همه اصلاح طلبان ایران.
    خدانگهدار

    پاسخحذف
  4. agar mardom dar entekhabat sherkat nemikardand hich jonbeshe sabzi be vojod nemiamad va payehaye nezam be larze nemioftad. in 100 darsad behtar az rahehale pishnehadi shomast ke dar khane beshinim va be omid moejeze baraye taghir top mamlekat bashim.

    پاسخحذف
  5. شما هیچ فکر کرده اید اگر در انتخابات 88 شرکت نمی کردیم آیا حکومت ننگین خامنه ای تا این حد رسوا و بدون آبرو میشد وآیا تا این حد مردم از این رژیم متنفر می شدند. پس الزاما" هر تحریمی مفید نیست وهر شرکت در انتخاباتی نیز اشتباه نمی باشد.هر چند بنده نیز در انتخابات آتی شرکت نخواهم کرد.

    پاسخحذف
  6. eshtebah nakonid,sherkat nakardan dar entekhabat daghighan chizi hast ke be nafe jomhoorye eslamiye dajal va ghatel hast.va inha ham hamino mikhan.agar sharkat nakonim dobare ahmadinezhad in korekhare khamenei mimoone .laaghal bahanehaee vojood dare ke mitoone in regim rio zaif kone darbarabare mardom va hamin baes mishe ke in regim be zoodi nabood beshe,

    پاسخحذف