۱۳۹۰ آبان ۱۵, یکشنبه

عید قربان و هزاران گوسفند بی گناهی که در این روز کشته میشوند

عید قربان و رسمی که این عید دارد باعث میشود سالانه هزاران گاو و  گوسفند در سرتاسر جهان بدون دلیل و تنها به این علت که رسم است در این روز خونی رخته شود کشته میشوند در حالی که ریختن خون حیوانات به هر دلیلی در هر جای دنیا جرم است و بانیان ان کار تحت تعقیب قرار میگیرند اما در اسلام قضیه فرق دارد و حتما خون باید ریخته شود که رسم و رسومات این عید اجرا شود . چند صد قرن پیش ابراهیم به دستور خدا ابتدا مامور گشت پسرش اسماعیل را قربانی کند و بعد از ان گوسفندی جایگزین اسماعیل شد حال به چه دلیل مشخص نیست اما این که هر ساله تعداد بسیار زیادی گاو و گوسفند که تنها به جرم اینکه باید در این عید حیوانی قربانی شود کشته میشوند البته جان حیوانات و حقوقشان در ایران ارزش چندانی ندارد چنان که مدتی پیش نیز قتل دردناک خرس و 2 طوله اش خشم تمام حیوان دوستان را بر انگیخت اما ای کاش گاو ها و گوسفند ها نیز حامی داشتند که در این روز گله گله کشته نشوند و قربانی کسانی شوند که به اسم دین بر مردم میتازند
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۱۵ نظر:

  1. دری وری چرا میگی ؟؟؟ پس این گوشتی که می خوری از هوا میاد ؟؟ همه جای دنیا گوشت می خورن !!!! دری وری کم نگو خرس با اون روش کشتن بد بود وگرنه حمله می کرد واسه دفاع می کشت که مسی چیزی نمی گفت !!!

    پاسخحذف
  2. مسی نه مجید کسی D-:

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  4. چرا در مورد انسان هاي بي گناهي که در سرتا سر جهان کشته مي شوند جنابعالي اظهار نظر نمي کني. مثلا پاکستان افغانستان عراق و خيلي از جاهاي ديگر که روزانه تعداد زيادي کشته مي شوند. آيا آنها به اندازه گوسفندان نزد شما ارزش و اعتباري ندارند لطفا اول کمي فکر کنيد و سپس اضافات بفرماييد.

    پاسخحذف
  5. آخه ناخوش احوال،کل دغدغه تو توی زندگی همینه؟ حتما تو پست بعدی میخوای بگی چرا گوسفندا همیشه پشت وانت اند وباری یکبار هم که شده چرا نمیان جلو،پای کولر بشینن ها؟!؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احمقه هر کسی ب اسم دین از این کثافت کاریها طرفداری بکنه

      حذف
  6. وقتی بعضی ها مطلب رو نمی گیرن نمی گیرن دیگه اولآ اینکه 1میلیون راس گوسفند رو بدون هیچ دلیلی و بدون نیاز به گوشتش می کشن چه ربطی داره به غذایی که می خوریم؟دومآ بیشتر این گوشت گوسفند ها به دلیل نبودن سیستم سرمایش کافی همونجا زیر خاک میره.بپرسید از کسانی که از حج میان.سومآ گیریم که قسمتهایی از گوشت هم خرج مردم مستمند بشه اما میشه مثلآ 100هزار راس گوسفند رو کشت اما بقیه پول کشتن گوسفند ها رو خرج آموزش و پرورش و ساختن خانه و ایجاد کار کرد.منتها بعضی ها تعصب دارن نمی خوان قبول کنن که ممکنه قوانین دینی اصلآ هم عقلانی نباشه.هزار و یک جور ماله کشی می کنند.

    پاسخحذف
  7. خطاب به دوستان موافق این عمل :‌ سالانه در روز عید قربان بیش از 2 میلیون گوسفند تنها در عربستان کشته میشود تنها به دلیل اینکه این یک رسم است و باید انجام بذیرد بحث خوردن جداست بحث اینجسات بطن عمل قربانی کردن زشت است در هیچ جای دنیا چنین اعمالی سر نمیزند

    پاسخحذف
  8. " چرا در مورد انسان هاي بي گناهي که در سرتا سر جهان کشته مي شوند جنابعالي اظهار نظر نمي کني. مثلا پاکستان افغانستان عراق و خيلي از جاهاي ديگر که روزانه تعداد زيادي کشته مي شوند. آيا آنها به اندازه گوسفندان نزد شما ارزش و اعتباري ندارند لطفا اول کمي فکر کنيد و سپس اضافات بفرماييد."

    چراغی که به خانه رواست به مسحد حرام است . شمایی که تز حقوق بشر میدید یک نگاه به مملکت خودت بنداز

    پاسخحذف
  9. man ham movafegh hastam, chera bayad iin rasme vahshianeh anjam girad

    پاسخحذف
  10. آخه آدم بی خدا ! مگه ملت گوشت قربانی رو مصرف نمیکنن و میریزن دور؟
    اگه خودت گیاهخواری یا با دین و ایمون مردم مشکل داری بهانه بهتری پیدا کن

    پاسخحذف
  11. "آخه آدم بی خدا ! مگه ملت گوشت قربانی رو مصرف نمیکنن و میریزن دور؟
    اگه خودت گیاهخواری یا با دین و ایمون مردم مشکل داری بهانه بهتری پیدا کن "

    با خدا بودن به این نیست که سر یه گله حیوان رو به وقیح ترین شکل ممکن برید و ان را رسم دانست خدا رو تو باطن خودت بیاب

    پاسخحذف
  12. اروپایی ها که بیشتر ازماگوشت مرغ و گوسفند می خورند و با برق و ضربه حیوانات رو می کشند انسانی ترند انسانیت جاییکهخون ریخته نشه

    پاسخحذف
  13. ghabele tavajohe moslemine aziz ke in goshtha ta hamin 10 salghabl dafn mishodand

    پاسخحذف
  14. قابل توجه کافرین اگه راست می گین خودتون کاری می کردین که گوشت بین فقرای دنیا توزیع بشه

    پاسخحذف