۱۳۹۰ اردیبهشت ۷, چهارشنبه

احمدی نژاد همان فردیست که جمعیت میلیونی مردم را خس و خاشاک نامید

عده ای از زمانی که دیده اند احمدی نژاد بر خلاف دستورات خامنه ای پیش میرود به نوعی حامی رفتارها و گفته هایش شده اند و میگویند احمدی نژاد مقابل خامنه ای ایستاده است ! احمدی نژاد که به شدت در ایران منفور شده است و حتی حامیان دولت نیز از وی روی برگردانده اند به دنبال به دست اوردن محبوبیت در بین مردم ایران است . ابتدا با استعفای مصلحی موافقت کرد و بعد که رهبری موافقت خود را اعلام کرد احمدی نژاد قهر کرد و حتی حاظر نشده در دفتر نهاد ریاست جمهوری حاضر شود ! حتی حکومت نیز رگ خواب مردم را فهمیده است و میداند مردم تا چه حد بر مسائل سیاسی حساس هستند نمونه اش فیلم اخراجی ها که تحریم آن توسط مردم باعث شد حتی صدای ده نمکی نیز در بیاید !
حال تصمیم گرفته اند سیاست های دولت را بر علیه سیاست های رهبری جلوه دهند تا بتوانند در این  2 سال اینده اندکی بر محبوبیت احمدی نزاد بیفزایند . در فضای مجازی عده ای با سطحی نگری به این قضیه تصمیم گرفته اند از مشایی و سیاست مداران دربار احمدی نژاد حمایت کنند دریغ از این که نمیدانند تمام انها به نحوی در جنایات علیه مردم سهیم هستند و باید خود را مجرم بدانند . احمدی نژاد شخصی ست که در روز فردای انتخابات جمعیت مردم را خس و خاشاک نامید بدترین تهمت ها و توهین ها را علیه مردم به کار برد انها را فریب خورده و جاسوس نامید و بساری القاب دیگر که حامیان دولتش به مردم نسبت دادند ! جمهوری اسلامی که خود را در برابر انتخابات 11 ام ناتوان و حقیر میبیند به شدت به دنبال ایجاد جو سیاسی دیگری ست تا بتواند به وسیله ان بار دیگر احساسات مردم را بر انگیزد و انها را برای شرکت در انتخابات مجاب کند اما افسوس که نمیداند مردم تره نیز برای جمهوری اسلامی خرد نمیکنند / دولتی که تشکیلش نا مشروع و دروغین است و تحت حمایت مردم نیست همهان بهتر که رییسش کاسه گدایی به دست گیرد و به دنبال محبوبیت باشد . رییس جمهوری که ادعا میکند مملکتش را امام زمان میچرخاند بهتر است برود در خانه بنشیند و بگذارد امام زمان به کارها رسیدگی کند ! / .. یادمان نرفته است که مصلحی چه نقش گسترده ای در شناسایی و کشتن مردمان کشورمان داشته است وزیری که به وسیله خود احمدی نژاد تعیین شد حال احمدی نژاد تبدیل به یکی از مخالفانش شده است ! نرخ بیکاری به بالاترین حد رسیده است / میزان فساد و فحشا در حال گسترش است / گرانی به بیشرین حد خود در 33 سال اخیر رسیده است به طبع رییس جمهور مسئول تمام اتفاقاتی ست که در جامعه در حال رخ دادن است اما افسوس که دغدغه اش شده است برکناری وزیران و به کرسی نشاندن حرف خودش . چنین فردی لایق حمایت نیست ! همان بهتر که به بدترین نحو کنار گذاشته شود تا شاید اندکی درمانی شود بر درد تمام کسانی که از این دولت ضربه خورده اند

به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۴ نظر:

  1. سلام.
    من یک دعوتنامه نیاز دارم- البته خودم عضو هستم، برای عموم! می خواهم.
    مرسی.
    برای ارتباط با من می توانید با ایمل m.hacker93@gmail.com
    استفاده نمایید.
    باتشکر از شما.
    درصورت نیاز، از آن طریق، ایمیل عمویم را بهتان می دهم و همچنین برای چک کردن سابقه ام وبلاگ و یا هرچه را که بخواهید برایتان می فرستم.
    باتشکر از شما

    پاسخحذف
  2. Age intore ke Mousavi ke az hameye jenaayaat e khomeini motale bood va khodesh ham dar besiyaari dast daasht va defaa mikard, pas chi bege?

    dame "mamooti" garm ke aadame baa del o jolbozeh i hast

    to ham vaaghean khaak too saret ba in tahlile tokhmit

    پاسخحذف
  3. "سلام.
    من یک دعوتنامه نیاز دارم- البته خودم عضو هستم، برای عموم! می خواهم.
    مرسی.
    برای ارتباط با من می توانید با ایمل m.hacker93@gmail.com
    استفاده نمایید.
    باتشکر از شما."

    دوست عزیز فعلا دعوت نامه ندارم هر زمان بالاریتن بهم داد برات میفرستم

    پاسخحذف
  4. dame "mamooti" garm ke aadame baa del o jolbozeh "i hast

    to ham vaaghean khaak too saret ba in tahlile tokhmit "

    منم متاسفم واسه شما که با این همه قتل و جنایت باز هم از احمدی نژاد دفاع میکنی ! یه مقدار ادب هم یاد بگیری بد نیست

    پاسخحذف