۱۳۹۰ اردیبهشت ۸, پنجشنبه

توهین بی شرمانه رجا نیوز به تهمینه میلانی :.نمی­دانم با چه هوسبازانی در زندگی­ تان مواجه بوده اید که شما راعقده ای کردند

شخص مجهول الحالی به نام ن - اسلامسلو اقدام به درج مطلبی با عنوان" میلانی و توهمات دوران جاهلیت" در سایت رجا نیوز کرده است که در ان با افکار و بینش تهمینه میلانی به شدت مخالفت کرده است و اورا شخصی نامیده است که در گذشته توسط مردان تحقیر شده است ! و همچنین اورا یک فمنیست عقده ای نامیده است .. قسمت هایی از این توهین در پی میاید : خانم میلانی! نمی دانم در چه خانواده و با چه شرایطی بزرگ شده اید که تصور عقده ای بودن به حدی در شما نهادینه شده که فکر می کنید همه، عقده ای هستند؟!
.نمی­دانم با چه هوسبازانی در زندگی­ تان مواجه بوده اید و آنها چه مزاحمت هایی برای شما ایجاد کرده اند که همه­ ی مردان را خائن و هوسباز و همه زنان را قربانی خشونت­های جنسی مردان تصور می­کنید و این خود عقده ­ای سنگین در شما بوجود آورده است؟!من همین­جا اعلام می­کنم که به کوری چشم همه­ ی فمنیست ­های عقده­ ای عالم، ما زنان ایرانی شوهرانمان را دوست داریم، به فرزندانمان عشق می­ورزیم، روز به روز همت مان را برای گرمتر و زیباتر کردن مأمن خانواده­هایمان مضاعف­ تر می­کنیم و در صحنه­ های علمی، برای کسب معرفت، روز به روز مدارج بالاتر را طی خواهیم نمود و با بذل مهر مادری و عشق ورزی به همسر و فرزندانمان اجازه نخواهیم داد افرادی به جامعه تحویل داده شوند که به خود اجازه دهند تمام زنان پاک سرزمینم، ایران را، عقده­ای بنامند.ا حالا فکر کردید که "تئوری آزدای دختر و پسر"با تئوری "هوسباز بودن همه مردان"با هم در تناقضند و همدیگر را نقض می­کنند؟ شما که می پسندید دختر و پسر بتوانند آزادانه با هم ارتباط جنسی داشته باشند و معتقدید دختران به نام آزادی! حیا و عفت خود را راحت به حراج بگذارند، چطور انتظار دارید که مردان نگاه جنسی به زنان نداشته باشند.پیشنهاد می­کنم اگر علاقه مندید در مورد زنان و مشکلات آنان و مسائل خشونت­ های جنسی، فیلم بسازید،کمی هم در زمینه­ی تفاوت­های جسمی و روحی زنان و مردان و نیازهای متفاوت آنان مطالعه کنید تا حداقل بیش از این به زنان ایرانی توهین نکرده و همه­ ی آنان را عقده ­ای نخوانید...


تصویر متن کامل این توهین نامه





به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۷ نظر:

  1. کس نگو گالیور راست گفته!!

    این خانم همیشه مرد ها رو بد جلوه میده.

    پاسخحذف
  2. «شما که می پسندید دختر و پسر بتوانند آزادانه با هم ارتباط جنسی داشته باشند و معتقدید دختران به نام آزادی! حیا و عفت خود را راحت به حراج بگذارند، چطور انتظار دارید که مردان نگاه جنسی به زنان نداشته باشند»

    این جملاتش کاملا نشون می ده چه جور ببخشید جونوری این متن رو نوشته. از یک طرف که سریع تا کلمه آزادی به میون اومده یه کلمه جنسی و عفت و حیا بهش چسبونده که بگه حتما آزادی یه معنی خاص داره... بعد هم گفته چه طور انتظار دارید مردان دید جنسیتی نداشته باشن. کاش اینجا رو می خوندی .. بهت می گفتم مرد ...!یه ۶ ماه پاتو از ایران بگذار بیرون تا ببینی چه طور می شه مردان به زنان دید جنسیتی نداشته باشن.

    مریم

    پاسخحذف
  3. این خانم ن - اسلامسلو که حتی اسمش رو هم کامل نمی نویسه کی هست که خودشو نماینده زنان ایران می دونه و میگه"من همین­جا اعلام می­کنم که به کوری چشم همه­ ی فمنیست ­های عقده­ ای عالم، ما زنان ایرانی...."؟ چه کاره زنان ایرانه که به خودش اجازه می ده از طرف زنان ایرانی حرف بزنه؟ و به خانم میلانی که حداقل سالها درباره حقوق زنان در یک جامعه مردسالار فیلم می سازه و مدافع حقوق زنانه، توهین کنه! اونی که تو توهم سیر میکنه و وضعیت زنان ایران رو درک نمی کنه همین خانم ن - اسلامسلو است!!

    پاسخحذف
  4. اونی که تو توهم سیر میکنه و وضعیت زنان ایران رو درک نمی کنه همین خانم ن - اسلامسلو و امثال ایشان هستند!! همین ها که در توهم خودشان غرق هستند ، نه دختران رو نه پسران رو درک نکردند و همه جامعه رو مریض کردند!
    پیشنهاد میکنم تو سایت رجانیوز هم کامن بگذارند دوستان رو نوشته این خانم ن-اسلاملو! البته من هرچه تلاش کردم نتوانستم!

    پاسخحذف
  5. "پیشنهاد میکنم تو سایت رجانیوز هم کامن بگذارند دوستان رو نوشته این خانم ن-اسلاملو! البته من هرچه تلاش کردم نتوانستم! "

    به نظر من این کار رو نکنید دوست عزیز سایت های حامی دولت و سپاه پاسداران سایت های قابل اطمینانی نیستند

    پاسخحذف
  6. mohamadtajik89@gmail.com

    ایمیل برای ارسال دعوت نامه

    پاسخحذف
  7. خانم میلانی گفته بودن، کافیه تو ایران زندگی کنی تا بدونی عقده چیه، اول اینکه این حرف رو مختص به فقط زن یا مرد نگفتن،کلی بوده ... بعدم؛ مگه غلط گفتن؟؟؟؟ کافیه ایران زندگی کنی تا بفهمی معنیه عقده رو، یکیشم همین ناشناسی که این متن رونوشته، آدمایی که تا حرف از این جور مسائل و آزادی میشه فورا ذهنشان به روابط مابین پسر و دختر منحرف میشه،ن-اسلاملو خودت هم عقده داری اونم از بدترین نوعش!!!!

    پاسخحذف