۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۱, چهارشنبه

بولتن نیوز به نقل از بالاترین : اگر كسي فراخوان داد بهش منفي بدين !

سایت بولتن نیوز که به تازگی بر روی سایت بالاترین زوم کرده و کوچکترین اخبار و لینک های این سایت رو منتشر میکنه در اقدامی جدید مطلبی رو از قول یکی از کاربران منتشر کرده است که در آن مدعی شده است کاربران مخالف فراخوان 22 خرداد و تجمعات اعتراضی هستند ! این سایت هیچ عکسی از این مطلب منتشر نکرده است و صحبت خود را بدون مدرک منتشر کرده است و میخواهد سبزها نا امید جلوه دهد . از کاربران عزیز میخواهم از کوچکترین لینک فراخوان برای تجمعات استقبال کرده و آن را داغ کنند تا تو دهنی محکمی بر اراجیف گویان این سایت زده باشیم . متن مطلب بولتن به شرح زیر است :..... /  «يكوقت كسي خداي نكرده فراخوان تظاهرات نده ها! اين همه سال هيچ غلطي در مقابل رژيم نكرديم، اين سالهام روش». اين مطلب را سايت صهيونيستي بالاترين خطاب به اپوزيسيون و دست اندركاران فراري فتنه سبز نوشته است.
بالاترين مي افزايد: يه وقت كسي فراخوان نده! يه وقت مستقل از شوراي هماهنگي سبز عمل نكنيدها! 10 نفر هم نميتونيد جمع كنيد، تلاش بيخودي نكنيد. اگر هم كسي فراخوان داد بهش منفي بدين و با گذاشتن كامنت منفي ديگران را از پيوستن به فراخوان منصرف كنيد. اصلا بهش بگين كه تو سگ كي باشي كه فراخوان ميدي. شماها كه 10 نفر هم نميتونين تو خيابون بيارين. اگر صبر كنيد خود شوراي عالي هماهنگي سبز بيانيه ميده و يك روز رو براي تظاهرات تعيين ميكنه، حتي شايد هم دوباره تند روي بكنه و هر هفته يك روز رو اعلام كنه. يك وقت كسي احساساتي نشه دعوت به تظاهرات بكنه!
شبكه مذكور در مطلب پرخاشگرانه ديگري مي نويسد: ديگه حتي 20-10 نفر هم نيستند كه به خاطر موسوي به خيابان بيان. آقاي نيك آهنگ و بقيه گودنشينان شما كه شب و روز موسوي رو مسخره مي كردين، حالا چرا ساكتين؟ مگه شماها تو خارج نمي گفتين بيانيه هاي موسوي مشتي اراجيف و كاغذ پاره بي ارزشه، پس چرا خودتون بيست نفر رو هم به خيابون نمي تونين بيارين؟ از اون طرف هم كه رئيس مجاهدين خلق تمام همتش رو به كار بسته تا با پوشيدن كت و دامن سبز، جنبش رو مصادره كنه و بشه رئيس اون!
در همين حال پايگاه ضد انقلابي اخبار روز با اشاره به پنهانكاري و سردرگمي شوراي هماهنگي سبز در خارج نوشت: در پرده ماندن چهره اعضاي شورا در حالي كه به نظر نمي رسد صرفاً جنبه امنيتي داشته و ناشي از مخفي كاري باشد، پرسش هاي فراواني را دامن زده است. برخي مواضع شورا از جمله تلاش براي تحميل شعارهاي به شدت تفرقه افكنانه در تظاهرات اول اسفند، به اين پرسش ها ابعاد نگران كننده اي داده است.
شوراي ياد شده در دعوت ناكام به اغتشاش خواستار سر دادن شعارهايي نظير «يا مهدي شيخ مهدي» و «يا حسين ميرحسين» شده بودند كه با اعتراض گروهك هاي لائيك مختلف روبرو شد. آنها از اين شاكي بودند كه «اگر به حسين و مهدي [عليهماالسلام] باور داشتيم كه اصلا با حكومت اسلامي درگير نمي شديم». اين محافل حتي شورا را به خاطر ايجاد چنددستگي و اختلال در فعاليت اپوزيسيون متهم كردند كه نفوذي وزارت اطلاعات جمهوري اسلامي است و اعضاي آن براي از كار انداختن اپوزيسيون به خارج آمده اند.
يكي از اين محافل، سايت خودنويس بود كه در پي انتقادهاي تند از شورا، متقابلاً متهم شد از اطلاعات سپاه پاسداران پول مي گيرد تا ميان اپوزيسيون اختلاف بيندازد. ظاهراً سمبه شورا پر زورتر بود چرا كه سايت وابسته به نيك آهنگ كوثر با 180 درجه چرخش، روز گذشته يك تملق نامه و رپرتاژ آگهي كامل را براي اردشير اميرارجمند (از اعضاي آشكار و راه اندازي كننده شورا) منتشر كرد.
خودنويس درباره امير ارجمند كه پيوندهايي با برخي سرويس هاي جاسوسي غربي و گروهك منافقين دارد، نوشت: جناب دكتر امير ارجمند مشاوري در قامت رهبر جنبش است. مصاحبه اخير او با تلويزيون رسا، دموكرات گونه و صادقانه بود [!!] برخلاف مصاحبه رجب مزروعي كه غير دموكراتيك و نسنجيده بود. جناب آقاي امير ارجمند در اين مصاحبه علي رغم حفظ هويت سياسي جريان اصلاح طلب با هوشياري، از هرگونه مرزبندي سياسي با ديگران در اين مقطع حساس پرهيز كرد و اين در ميان اصلاح طلبان تقريباً بي نظير است. او به راستي در قامت يك رهبر مقتدر و صادق و دموكراتيك ظاهر مي شود.

به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۱ نظر: