۱۳۹۰ تیر ۱, چهارشنبه

اقایان شورای هماهنگی دیدید دیگر با پنهان کاری برای بیانات و فراخوان های شما تره هم خرد نمکینند ؟

کپی برداری از اقدامات موسوی و کروبی تنها کاریست که این شورای ناشناس انجام میدهد ! موسوی و کروبی نیز گاه اوقات بیانیه میدادند و مردم را به اعتراضات و شعار های شبانه دعوت میکردند اما تنها فرق آن دو با این شورا این است که مردم حداقل کم و بیش برای صحبت های موسوی و کروبی ارزش قائل بودند اما برای این شورا ... ! این شورا که نامش شورای هماهنگی ست چه چیز را توانسته در این مدت هماهنگ کند که دل به فرداها بسته است ؟ تا انجایی که من متوجه شدم این شورا تنها بین جنبش سبز و مردم تفرقه انداخته است تا آنها را هماهنگ کند . بارها گفته ایم و باز هم میگوییم این گونه شوراها و انسانهای ترسو به درد رهبری چنین جنبش بزرگی نمیخورند . فراخوان الله اکبر برای چه ؟ تنها برای اینکه نشان دهید مردم دیگر آن شور و شوق قبل را ندارند ؟ خودتان هم میدانستید که امشب الله اکبری گفته نمیشود پس چرا برای کوچک کردن جنبش بیانیه دادید ؟ همانند 25 خرداد که تنها قصد به رخ کشیدن قدرت جمهوری اسلامی را داشتید . اقایان هماهنگ کننده شورا خودتان نیز میدانید که حتی شعار های شبانه نیز از تمام شهر به اندکی خانه ها کشیده شده است مردم حتی نای شعار دادن هم ندارند . این که نمیشود هرزگاهی از لاک سر بیرون اورید و بیانیه بدهید و مردم را به فراخوان دعوت کنید .
خودتان چه کار مثبتی انجام داده اید که از مردم انتظار دارید ؟ اصلا بود و نبودتان چه فرقی داشته است ؟ به جز کمرنگ کردن جنبش چه کاری توانسته اید انجام بدهید ؟ این که قصد و نیت شما چیست ما نمیدانیم اما این را مطمئنیم به دنبال بر اندازی نیستید ! شاید به دنبال اصلاحات در چارچوب قوانین هستید اما باید گفت کدام قانون ؟ خود شما نیز میدانید در جمهوری اسلامی قانونی وجود ندارد . کدام قانون به خود اجازه میدهد بدون محاکمه و تشکیل پرونده 2 تن از بزرگان سیاسی کشور را حصر کنند ؟ در 25 بهمن با اینکه مناسبتی درش وجود نداشت مردم امدند و رهبران آن شجاعت را داشتند که بیانیه بدهند ! اگر شما نیز این شجاعت را دارید 1 هفته به طور مستمر بیانیه بدهید تا به قدرتتان پی ببریم !
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۳ نظر:

  1. سلام.دمت گرم داداش.به خدا این آقای امیر ارجمند مهره ی خود جمهوری اسلامیه.از صحبت هاش معلومه.مثل آخونداس.این میخواد آروم آروم جنبش رو خفه کنه.ولی صحبت های جناب واحدی رو ببینین.چقدر رک حرف میزنه ماشاالله.از واحدی حمایت کنید دوستان.همه چسبیدن به امیر ارجمند کثیف.اینارو بگین تو بالاتربن.
    موفق باشید.

    پاسخحذف
  2. "سلام.دمت گرم داداش.به خدا این آقای امیر ارجمند مهره ی خود جمهوری اسلامیه.از صحبت هاش معلومه.مثل آخونداس.این میخواد آروم آروم جنبش رو خفه کنه.ولی صحبت های جناب واحدی رو ببینین.چقدر رک حرف میزنه ماشاالله.از واحدی حمایت کنید دوستان.همه چسبیدن به امیر ارجمند کثیف.اینارو بگین تو بالاتربن.
    موفق باشید. " سلام ممنون از نظر شما اما این مطلب به مذاق دوستاداران این شخص و این شورا خوش نیامده است !

    پاسخحذف
  3. من با نظر دوستم که گفته امیر ارجمند مهره حکومته مخالفم ولی این چه مبارزه ای که به طرف مقابل بگی من کاری با تو و قدرت تو ندارم جایگاه تو محفوظ من فقط این آب باریکه فصل سوم قانون اساسی را می خوام با این گفتمان تنها طرف مقابل جری تر میشه و مردم مایوس و بی انگیزه

    پاسخحذف