۱۳۹۰ تیر ۲۴, جمعه

گزارش تصویری از یک دختر تن فروش

این تصاویر به نظرم قبلا پخش شده باشند اما من به تازگی دیدم گفتم بگذارم کسانی که ندیدند هم ببینند . هیچ کس حاظر نمیشود تنها به خاطر لذت خود را بفروشد  // دخترک برگشت چه بزرگ شده بود پرسیدم : پس کبریتهایت کو ؟ پوزخندی زد . گونه اش آتش بود ، سرخ ، زرد ... گفتم : می خواهم امشب با کبریتهای تو ، این سرزمین را به آتش بکشم ! دخترک نگاهی انداخت ، تنم لرزید ... گفت : کبریت هایم را نخریدند سالهاست تن میفروشم ... میخری؟









بی همراه و بیهوده رهسپار این راه بی نور و هم صدا
سپرده خود رو به دست باد اسیر زندون لحظه ها
تو دلش درد های بی کران خسته از حرف های دیگران
اسیر مردهای بی مرام و اشک می باره باز
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۳ نظر:

  1. با درود به همه بی غیرتان ایرانی
    لطفا بروید فیلمهای پیش از ان قلاب اسلامی را نگاه کنید مثلا فیلمهای ناصر ملک مطیعی راکه بخاطر ناموس جامعه جان میدادند.چقدر این اسلام ناب محمدی مارو بی غیرت کردهاین تنبک ناب محمدی را خوب بنوازید تا بدبخت تر بشیم.سرنگون رژیم اشغالگر اسلامی حاکم بر ایران.

    پاسخحذف
  2. دل تنگم ,دلتنگ از این بیداد

    پاسخحذف
  3. اونهایی که به اسم اسلام هزار تا بی ناموسی سر ملتها در میارن رو دیدن جالبه.
    ولی جالب تر از اون دیدن بی سواد هاییه که دم از روشن فکری ، حقوق بشر ، انسانیت و ... می زنن و به همه اقشار و مذاهب دنیا احترام میذارن و هر کارشون رو تفسیر نیک و بد میکنن و...
    ولی هنوز یاد نگرفتن که به خاطر کار یک گروه یک گروه دیگه رو نسوزونند.
    پس به خاطر یک گروه مسلمون نما نیایید همه مسلمونا رو زیر سوال ببرید آقای ناشناسِ بیسوادِ مثلا روشنفکر که این روزا مثل علف هرز امثال تو فت و فراوون ریخته که مثل طبل توخالی و پر سر و صدایید.
    در ضمن تنبک ناب محمدی هم نداریم اون که تو دیدی و یاد گرفتی تنبک ناب باباتِ که واسه ننت میزنه چون محمد مثل بابات و این اقازاده ها تنبک نداشت.
    یاد بگیر وقتی میگن همه انسان ها برابرند مسلمونها هم جزئی از اونها هستند پس ادب رو برای یکبار هم شده سعی کن رعایت کنی و به خاطر یک عده نفهم به همه توهین نکنی.

    پاسخحذف