۱۳۸۹ اسفند ۱۷, سه‌شنبه

چهار شنبه سوری باید با رژیم اتمام حجت کنیم

کدام رژیم و حکومتی رو دیدین که با مسالمت حکومت رو واگذار کرده و رفته ؟ مگر همین شاه نبود که با خشونت واگذار کرد قدرت رو ؟ مگه مصر و تونس و لیبی مسامت امیز برخورد کردند ؟ اصلا انقلاب بدون خشونت انقلاب نیست اصلاحاته . اقا جون ما اصلاحات نمیخوایم به کی بگیم ؟ ما جمهوری اسلامی نمیخوایم و جمهوری اسلامی بدون خشونت نمیره به خدا نمیره . با هفته ای 1 بار تظاهرات سکوت نمیره . با پیاده روی تو خیابون انقلاب نمیره با الله اکبر و قابلمه کوبی شبانه نمیره ! انقلاب همیشه در هر جا هزینه داشته بدون هزینه و خون هیچ انقلابی پیروز نشده .
چرا ما نباید خشونت کنیم ؟ اقا جون به ولله قسم اگر 10 روز مثل عاشورا و 25 بهمن برخورد کنیم  اینا میرن . وگرنه با اینجور اعتراضات ما به جایی نمیرسیم .. این چه جور انقلاب کردنیه اخه ما داریم انجام میدیم به جای اینکه خبرهایی مثل شکست نیروی انتظامی / دستگیری بسیجیان / اتش زدن ماشین های نیروی انتظامی و .. رو بشنویم اخباری مثل  . میادین در محاصره نیروهای امنیتی / حضور پرشور نیروهای بسیج در خیابان . حضور مردم در پیاده روهای انقلاب... اینجوری میخوایم انقلاب کنیم ؟ اینجوری بیشتر به انقلاب حکومت شباهت داره تا مردم . اگه میخوایم کار رو تموم کنیم مردونه بشینیم تصمیم بگیریم که چی میخوایم نه اینجوری که هر هفته تو فضای مجازی انقلاب به را بندازیمو خودمون گنده ببینیم . اینا چون میبینن ما ازشون ترس داریم هر بلایی سرمون میارن اگر بیینین باهاشون مقابله میکنیم و خشن و عصبی هستیم جرات نمیکنن دیگه به ما حمله کنند و بگیرن ببرنمون . به ما چه ربطی داره کدیور از اون ور دنیا چی به ما دستور میده ؟ به ما چه که اصلاح طلبان خارج نشین چی میگن مگه اونا دارن تو ایران زندگی میکنن ؟ که بگیم نه فلانی گفته درگیر خشونت نشیم . ایت الله فلانی گفته خشونت جیزه ! بابا کافیه به کشورای منطقه یه نگاهی بندازیم ببینیم اخه چه خبره . اگر اینجوری پیش بریم شرط میبندم تا 20 سال دیگه نمیتونیم کاری کنیم ! مطمئن باشید تا رژیم میبینه میتونه با سرکوب خودش رو حفظ کنه تا جایی که بتونه سرکوب میکنه و خبری هم از پیسوتن نیروهای نظامی به مردم نیست ! نیروها زمانی به مردم میپیوندن که ببینن جونشون در خطره و دارن از بین میرن ! الان فکر میکنید مثلا به رادان چه ضرری رسیده که بخواد ول کنه و بیاد به سمت مردم ؟ این که هر هفته بیایم فراخوان بدیم و قابلمه زنی را بندازیم اب از اب تکون نمیخوره این رژیم با خشونت و اعتراضات مستمر میره باید مثل عاشورا برخورد کنیم باید خشم خودمون رو نشون بدیم . ازادی راحت به دست نمیاد  ازادی بدون خشونت به دست نمیاد یادمون باشه هیچ وقت حق رو به ما نمیدن و حق گرفتنیه . این همه جوونای ما پر پر شدن تو خیابونا که ما بیایم بگیم ما مثل اونا نیستیم ؟ تا یکیو میخوایم بزنیم بگیم نه نزنیدش گناه داره ؟ گور باباشون اینا ایرانی نیستن اینا اشغالگرن نباید باهاشون مهربان بود . میترسیم که نکنه اینا به ما بگن اغتشاشگر و فتنه گر و ...ما که میخوایم انقلاب کنیم پس از چی میترسیم از ترس اینکه نکنه 20:30 واسمون حرف در بیاره ؟ یکی از اشناهای خود من سرگرد سپاه هستش از مخالفین 100 % این رژیم میگه اینا اینجوری نمیرن ! بابا وقتی خودشون دارن میگن اینا اینجوری نمیرن حالا ما بیایم بگیم که با مسالمت و هقته ای 1 بار تظاهرات میرن ؟ خیلی خوش خیالیم !! الان 2 ساله با رژیم در گیریم همین مصر رو ببینید 20 روز تظاهرات مستمر انجام دادن و کار رو تموم کردن اگر میخواستن هر سال با مناسبتاشون پیش برن و اعتراض کنن 4 سال طول میکشید !
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۳۴ نظر:

  1. تصاویری بسیار زیبا از سید ، مولاو آقایمان و فرزندانش

    http://salehat.ir/index.php?option=com_joomgallery&func=viewcategory&catid=2&startpage=5#category

    پاسخحذف
  2. حرفي كه سي سال بغضم بود ر كفتي

    پاسخحذف
  3. سلام،دوست عزیز نمی‌خوام توهین کرده باشم،ولی‌ اگر شما خبر نگارید باید اطلاعات خودتون رو افزایش بدید،شما در مصر و صربستان حرکت خشونت آمیز دیدید؟اونجایی هم که دولت خواست به خشونت بکشه مردم نگذاشتن،در برمه خشونت طلبی می‌بینید؟انقلاب هند توسط گاندی اصرار بر مبارزهٔ بدون خشونت داشت،انقلاب آفریقای جنوبی با وجود اقدامات نلسون ماندلا برای برخورد مصلحانه باز هم بدون خشونت برگزار شد و در جواب کشتار مردم در راهپیمایی بزرگ نلسون ماندلا گفت میبخشیم اما فراموش نمی‌کنیم،امیدوارم با اطلاعات غلتتون منظوری نداشته باشید و فقط این حرفها از روی ناراحتی‌ از اوضاع و عدم اطلاع باشه،با تشکر

    پاسخحذف
  4. این راهپیمایی ها و اعلامیه دادن‌ها هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.چرا باید اصرار کرد بر یک راهی که چیندین ماه است امتحان می‌شود و جوابی ندارد.راهی دیگر باید آزموده شود.یکی از راه‌ها خشونت است و دیگری خشونت و دیگری خشونت و ... .

    پاسخحذف
  5. توی خارج نشستی و به مردم ارد(دستور میدی ) اگه راست میگی خودت وارد میدان شو .

    پاسخحذف
  6. هه هه هه،خیلی زور میزنی،مواظب باش.فعلا که داری مشت به سندان میکوبی.اگه خ.ب چشمات رو باز کنی میبینی که همین آخوندها 32 ساله اروپا و آمریکا رو سر کار گذاشتن و روز به روز دارن قویتر محکمتر میشن.

    پاسخحذف
  7. درست نوشته اید، که هم حقیقت است و هم از سر ناراحتی. دوستانی که به پرهیز از خشونت به سبک جنبشهای گاندی و ماندلا معتقدند اگر تاریخ این جنبشها را دقیق تر بخوانند حتما شگفت زده می شوند. ممنون می شوم که در صورت امکان مرا در بالاترین عضو کنید.

    پاسخحذف
  8. دوست عزيز

    کيست که دوست نداشته باشد هر چه زودتر به پيروزي برسيم؟ اما بايد به تواناييهاي خودمان هم نگاه کنيم نه فقط رقيب

    انقلاب 57 ترکيبي بود از قدرت جنبش مسالمت آميز و خشونت آميز....
    بطوريکه در مرحله اول تا زمان خروج شاه جنبش مردمي با حرکت مسالمت آميز و از طريق قدرت فلج سازي اعتصابات عمومي (همزمان با راهپيماييها) به پيروزي رسيد.
    اما در فاز نهايي و بعد از پيوستن اکثريت ارتش به مردم، در دهه فجر در حاليکه نياز چنداني هم به خشونت حس نميشد خشونت و توسل به اسلحه توسط مردم به سقوط دولت بختيار سرعت داد.

    متاسفانه يا خوشبختانه درشرايط فعلي نسل جوان مردم ما بر خلاف انقلاب 57 تمايلات خشونت آميز کمتري دارند.
    و از طرف ديگر از روشهاي قدرتمند مسالمت آميز مانند اعتصابات هم بدلايل مختلف تابحال (نتوانسته اند) استفاده کنند

    پس بهترين راه تا آنزمان استقامت در حرکتهاي خياباني و ساير فعاليتهاي گروهي روحيه بخش است.
    ضمن اينکه بايد اميد داشته باشيم گذر زمان بتواند عمق جغرافيايي بيشتري ببخشد
    که در صورت رسيدن به فاز نهايي و خشونت آميز (احتمالي) با هزينه و ريسک کمتري به جنبش پيروزي ببخشد

    در ضمن فکر نمي کنم حتي در صورت دست به اسلحه شدن مردم کسي علاقه اي به متلاشي کردن مغز هموطنان 14-15 ساله بسيجي خودش داشته باشد!
    حتي به قيمت سقوط حکومت فاسد و آدمکش ضدجمهوري،ضد ديني و ضدانساني ولايت فقيه

    پاسخحذف
  9. درسته کاملا... موافقم با نظرتون

    پاسخحذف
  10. هیج حکومتی با میل خود از قدرت کناره گیری نمی کند.
    همسشه این قدرت اپوزیسون هست که رژیم ها را وادار به عقب نشینی می کند.ما هنوز نمی دانیم که چه می خواهیم اگر سرنگونی خواه هستیم که این دیگر تعارف ندارد. باید با اقدامات پیگیر و روزانه به مقابله با این جانیان برخاست.مگر رژیم با مردمش برخورد مدنی می کند که ما باید با آنها برخورد مدنی بکنیم.
    یادمان باشد همین آخوند ها برای سرنگونی حکومت شاه از هیچ خوشنتی نسبت به حامیان شاه دریغ نورزیدن حتی بعد از پیروزی.
    اگر در فکر پیروزی هستیم قطعا باید سیلی را با سیلی جواب داد. نه آخوندها انگلیس هستند و ته ما باید گاندی باشیم.ما حق دفاع داریم.شکستن شیشه های بانک چه هشکالی دارد مگر ما که در دوران انقلاب این کار کردیم بد بود؟ پس چرا همان موقع همین آقایان به اصطلاح علمانگفتن این کار را نکنید. خوشنت مشروع حق مردمی است که حق اعتراض مسالمت ندارند.

    پاسخحذف
  11. اول بايد تبريک بگم به حرکت هوشمندانه هفتگي راه سبز---چون هم حکومت را نگران کرده و هم باعث ميشه بر خلاف پارسال که اعتراضات ماهانه بود اشتباهات خودمونو در مدت کافي اصلاح کنيم
    و بعد اينکه اعتراضات هفتگي در صورت تداوم ميتونه در صورت مشاهده حرکت مناسب از مردم به يکروز در ميان و در نهايت به روزانه کشيده بشه تقريبا مشابه خرداد 88


    دوم:
    اينکه بايد منظورمون از خشونتو تعريف کنيم. و اينکه با چه سطحي از خشونت موافقيم و اصلا توانشو داريم؟
    چون ممکنه برداشت شما با برداشت من يا کس ديگه تفاوت داشته باشه.

    من شخصا در مقطع فعلي با خشونت تن به تن با هدف انتقامگيري صرف و ارضا حس غلبه بر حريف مخالفم (حتي در اين سطح توان رقابت با حريف را هم نداريم) اما با خشونت دفاعي به قصد جلوگيري از دستگيري (مثلا با سنگپراني و ...) و نيز آزادسازي افراد بازداشتي موافقم
    چرا که در سطح خشونت اعلا در صورتيکه بخشي از نيروهاي سرکوب به مردم نپيوندند (مانند خشونت ليبي که بخش بزرگي از نظاميان شهرستانها به مردم پيوستند) عملا حکومت برنده خواهد بود مانند خشونتهاي روزهاي 30 خرداد و روز عاشورا
    اگرچه با کشتار و خشونت حکومت مشروعيت زدايي بيشتري مي شود اما نتيجه بزرگي عايد نخواهد شد

    پيشنهاد من اينه که خشونت بجاي دورباطل آسيب زدن به افراد سرکوبگر، شامل حمله و تخريب مکانهاي اداري حساس مانند صداوسيما و بانکها و ساختمانهاي دولتي به شکل آشکار و پنهان بشه تا بدينطريق بتدريج ادارات فلج بشه و در نتيجه فشار زيادي به دولت وارد ميشه و در ادامه به ««اعتصاب اجباري»» کشيده ميشه
    البته لازمه چنين کاري اينه که گروههاي چريکي و سازماندهي شده فعاليت داشته باشند
    و ديگر اينکه حکومت هم در پاسخ دست به جنگ رواني وسيعي خواهد زد حتي ممکنه زندانيان سياسي بيشتري به عنوان محارب اعدام کنه
    بنابراين بايد منتظر و آماده عواقب آنهم بود و ترفندهاي لازم براي مقابله به مثل را هم درنظرگرفت

    در آخر اينکه بهتره براي بعد از چهارشنبه سوري هم از الان انديشيد
    -----------

    پاسخحذف
  12. به نظر من انقلاب خوب نيست چون کل ساختارها را به هم مي ريزدوما را به پنجاه سال قبل مي برد.بيايم پاسخگويي را مطرح کنيم که اقا من به شما-نماينده مجلس ريس جمهوروخبرگان رهبري ورهبر- راي دادم واين موهبت الهي را به شما منتقل کردم حالا شما هم بايد در قبالش پاسخگو باشي.اصلا اين دوطرفه بودن حديث امام معصوم است اگر کاري دو طرفه نباشد فساد مي اورد.حالا شما مسوولين مملکت بياييد بگوييد اين بيکاري اعتياد وفساد که مملکت را گرفته اثر عملکرد کيست.

    پاسخحذف
  13. من روز ۲۱ و ۲۲ بهمن سال ۵۷ در خیابان تهران نو نیروی هوایی و در سطح شهر تهران شاهد بودم٬ حملات بصورت نقطه ای بود. و یک گروه کمتر از ده هزار نفر یک یک پادگانها و کلانتری ها را تصرف می کردند. هدف حملات باید مقر بیت خامنه ای باشد. رفتن به میدان آزادی رفتن بدنبال نخود سیاه است. اگر هر کس دو تا کوکتل یا نارنجک بیاورد کار خامنه ای و توله سگهایش تمام است. اولین اسلحه ای که گرفته شود بقیه اسلحه ها گرفته خواهد شد.

    پاسخحذف
  14. نها راه رهایی جنگ مسلحانه

    تا خامنه‌ای کفن نشود این وطن وطن نشود

    پاسخحذف
  15. بعضی ها منتظر یک شوک اقتصادی هستند.
    کی میخوان متوجه بشن با سالی 50-100 میلیارد دلاری که از نفت تو جیب ا.ن. و خ.ر. میره، و مقداریش با بازدهی بسیار نسنجیده به جیب مردم میره، وضع مالی مردم خیلی خراب نمیشه (مثل تونس و مصر) و دنبال انقلاب نمیرن.
    مشکل ما نفت ماست. مثل عربستان و قطر که مردمش به دلیل رفاه زیاد به سیاست و انقلاب فکر نمیکن.

    پاسخحذف
  16. نوروز این زیبا ترین جشن دنیا یادگار نیاکان ماست و بمناسبت بر تخت نشستن جمشید شاه ایرانیان این روز را فرخنده می داشته اند.
    فردوسی: جمشید شاه......
    به فر کیانی یکی تخت ساخت
    چه مایه بدو گوهر اندر نشاخت
    که چون خواستی دیو برداشتی
    ز هامون به گردون برافراشتی
    چو خورشید تابان میان هوا
    نشسته برو شاه فرمانروا
    جهان انجمن شد بر آن تخت او
    شگفتی فرومانده از بخت او
    به جمشید بر گوهر افشاندند
    مران روز را روز نو خواندند
    سر سال نو هرمز فرودین
    برآسوده از رنج روی زمین
    بزرگان به شادی بیاراستند
    می و جام و رامشگران خواستند
    چنین جشن فرخ ازان روزگار
    به ما ماند ازان خسروان یادگار

    ما به کسی اجازه نمی دهیم که ازاعتقادات و رسوم ایرانیان اصیل سوء استفاده نماید و باید برای همیشه این خطوط و مرز ها مشخص باشد.
    اگر کسی مسلمان یا کمونیست است و اعتقادی به ایران و ایرانی ندارد٬ حق ندارد نوروز و چهارشنبه سوری و سیزده بدر را جشن بگیرد
    اگر خامنه ای و احمدی نژاد بخواهند ریاکارانه بمناسبت نوروز پیام بدهند مثل این است که یک کمونیست روز عید قربان را جشن بگیرد٬ یا یک مسلمان روز تولد مارکس را جشن بگیرد.
    گذشت زمان وقرنهاهیچ دلیلی بر فراموش کردن اصل فلسفه نوروز نمیشود. کما اینکه از اسلام ۱۴۰۰ سال و از کمونیسم حدود صد سال گذشته است.
    واگر خامنه ای یا احمدی نژاد و یا کمونیستها بخواهند ریاکارانه پیام نوروزی بدهند باید بدانند و در لحظه تحویل سال بیا د آورند که در همان لحظه دارند به رو وروح پیامبر و امامان خود ویا مارکس و لنین می رینند.
    نوشته های مرتضی مطهری در مخالفت با نوروزو چهارشنبه سوری و سیزده بدر و فردوسی کواه این مدعاست.
    ویکی‌پدیا- مرتضی مطهری معتقد بود که بزرگداشت آیین چهارشنبه سوری از آن «احمق‌ها» و آیین نوروز «ضد اسلام» است و در مطبوعات و سخنرانی‌ها به این مطلب اشاره کرده‌است.[۷]
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C_%D9%85%D8%B7%D9%87%D8%B1%DB%8C#.D8.B1.D8.B3.D9.88.D9.85_.D9.85.D9.84.DB.8C_.D8.A7.DB.8C.D8.B1.D8.A7.D9.86.DB.8C

    پاسخحذف
  17. واقعا همینجوره باید اول مثل مصر تظاهرات مستمر همه روزه داشته باشیم اگه این جنایتکارا از قدرت کناره گیری کردن که هیج اگه نکردن بشیم مثل بچهای آزادی خواه لیبی از قدرت بکشیمشون پایین بعدشم محاکمه

    پاسخحذف
  18. http://goftogoobamahmood.blogspot.com/
    گفت و گو با محمود فاحشه نژاد

    پاسخحذف
  19. خداییش بالاخره یه آدم حسابی اومد تو بالاترین یک حرف درست و منطقی زد دمت گرم ، برای از بین بردن خشونت باید خشونت بکار برد چاره ای نیست حالا یک مشت کودن از جمله خود سازگارا میان میگن خشونت بده ، نکنید یا اصلاح طلب های احمق میخوان خشونت نکینم ، اگر با خشونت نجنگیم این بار هم جنبش سرکوب خواهد شد و میدونم که باز هم مثل پارسال سرکوب میشیم تا یک مدت دیگه دوباره شور انقلابی مردمو بگیره و دوباره بریزن تو خیابون ...

    پاسخحذف
  20. دوستان عزیز من می‌خوام ۲ سوال کنم چرا فکر می‌کنین این رژیم درسته می‌شه اینا مثل دندون خراب میمونن ۱ حکومت تا زمانی‌ قابل اصلاح که دستش به خون الود نشده باشه چرا همه نگاه بد به انقلاب دارین نگین انقلاب بشه ایران فلج می‌کنه تا ۵ سال رکود اقتصادی داریم مملکت پس رفت می‌کنه بد بره بدتر میاد همین الانش ایران تو رکود سنگینی‌ هستش فقط بحث اینه به آخوندا چقد وقت میدیم از ایران بیشتر بکنه هرچی‌ ببینن مامردم گاف میدیم بیشتر از ایران می‌‌کنن شیکم گنده تر می‌کنن !!! ایرانی‌‌ها الان تجربی‌ ۱ انقلاب دارن و ۱% هم سرشون کلاه نمیره این بار.واقعاً بیزارم از این اصلاح گرا که هی‌ میان میگن مبارزی بی‌ خشونت اگه خواهر مادر خودشون کشته میشده بازم از این حرفا میزدن آمار کشتو کشتار بیشتر از این حرفاست ماها بی‌ خبریم تورو خدا به خودتون رحم کنید چرا میرین تو خیابان که فقط کتک بخورین یا خدای نکرده تیر بخورین کشته بشین وقتش جواب مشت را با مشت و گلوله را با گلوله بدیم زمان شاه مردم حمله کردن به پاسگاه و ارتش تفنگ گرفتن همین نیروی سرکوبگر دیدین با هم منسجم حرکت می‌کنن ۱ کوکتل بندازی وسطشون همشون مثل سگ‌ فرار می‌کنن اگه هم مردن فدای سرتون این همه از مردم کشتن اینا بیشرفن ناموس سرشون نمی‌شه زن و بچشون برای ۲ قرون پول میدن میره چه بخواین چه نخواین چه الان انکار کنین چه نکنین آخرش جنگ دخلی حد اقلش من واقع بینم حرفمو میزنم به امید ایران آزاد و دموکراتیک

    پاسخحذف
  21. ببینم دم ۴ شنبه سوری کی‌ میتون ۱ نارنجک مشتی‌ درست کنه برای این سگای ولگرد

    پاسخحذف
  22. " توی خارج نشستی و به مردم ارد(دستور میدی ) اگه راست میگی خودت وارد میدان شو ."

    بنده ایران هستم و همیشه در میدان بودم !

    پاسخحذف
  23. وقتی‌ عزیز در جریان زندگی‌ من نیستی‌ این برچسبو بهم نزن حالا هرجور دوست داری فکر کن من خودم همیشه تو تو تظاهرات بودم حتا وقتی‌ که به خون کشیده شد

    پاسخحذف
  24. تظاهرات خیابانی لازم است ولی کافی نیست ؛ پیش به سوی اعتصابات با حقوق و مزایا

    http://freedom-4-iranian.blogspot.com/2011/03/blog-post_06.html

    فکرش را بکنید درشب چهار شنبه سوری به هر شعبه هربانک دولتی یک کوکتول ملوتف اصابت کند. به طوری که یک یا دو هفته زمان برای باز سازی آن لازم باشد
    خوب عملا سیستم مالی کشور برای یک یا دو هفته تعطیل هست و کارمندان بانکها توفیق اجباری برای یک اعتصاب دو هفته ای با حقوق خواهند دشت
    مساله ؛ مساله استفاده از کوکتول ملوتف نیست . شاید این طرح هیچ وقت عملی نشود. ولی یاداوری این نکته خیلی لازم است که اخلال هوشمند و عمدی اقتصادی میتواند یک راه کم خطر برای حرکت به سوی اعتصابات گسترده باشد
    دوستان هدف من از این پیشنهاد; به آتش کشیدن بانکهای کشور در یک شب نیست . من میخواهم به جنبش سبز یادآوری کنم که روی روشهای دیگر مبارزه هم باید فکر کرد. باید نقاط ضف دشمن را پیدا کرد و با کمترین خطر به آن ضربه زد

    فعالیتهای شبانه در مقایسه با تظاهرات روزانه می تواند بسیار کم خطرتر و موثر تر باشد.جین شارپ - نظریه پرداز مبارزات بی خشونت - یکی از کم خطر ترین و موثر ترین روشهای مبارزه با دیکتاتور را اشتباهات عمدی یا اخلال اقتصادی عمدی می داند. شاید این روش کمی بوی خشونت میدهد ولی هدف از مبارزه بی خشونت ؛ ندادن بهانه به دست دیکتاتور برای افزایش خشونت است و اخلال اقتصادی یکی از بهترین روش ها ست. فقط باید جان کسی به خطر نیافتد

    نگران خسارت مالی نباشید؛ این خسارت در برابرخسارتهای میلیارد دلاری سالانه حکومت ولی فقیه عددی نیست. چپاول میلیاردی خزانه کشور توسط سرداران ؛ حیف و میل میلیارد ی پول نفت برای تربیت مزدور بسیجی در ایران یا لبنان یا فلسطین ؛ پرداخت باجهای میلیاردی به روسیه ؛ چین ؛ ونزولا ؛ بولیوی و هر ده کوره دیگر. خسارات مالی و روانی این حکومت قابل اندازه گیری نیست.

    بانکها فقط یک نمونه بود ؛ خبرگزاری های دولتی ؛ پالایشگاه ها ؛ کارخانجات دولتی ؛ سیستم های مخابراتی؛ لوله های انتقال نفت و گاز ؛ بنادر و اسکله ها همه میتوانند به صورت عمدی با روشهای ابتکاری و کم خطری برای یکی دو هفته از کار بیفتند . فقط باید جان کسی به خطر نیافتد . برای کاهش خطر دستگیری شاید بشود از راه دور این کار را کرد

    یک نکته دیگر درباره مبارزات شبانه این است که حکومت مجبور میشود برای هر جای دولتی هر چقدر کوچک یک مامور نگهبان شبانه روزی بگذارد. این یعنی فرسایش شدید نیرو ؛ از چنین ماموری نمیتوان فردا در سرکوب تظاهرات روزانه استفاده کرد و این یعنی کاهش نیروی سرکوب

    پاسخحذف
  25. حرفات خیلی قشنگه ولی واقعیت چیز دیگه ایست
    الان ملت پتانسیل تظاهرات بزرگو ندارن پتانسیل موندن تو خیابونو ندارن پتانسیل اعتصابو ندارن
    همه از رژیم شاکی اند ولی همگی منتظر یه منجی ان که بیاد و آزادی رو دو دستی تقدیمشون کنه
    من شخصا فکر میکنم جنبش سبز مثل جنبش 2 خرداد به تاریخ پیوست حالا دوباره توپ تو زمین حکومته مثل بعد از 2 خرداد و 18 تیر این حکومت بود که جنبشو زنده کرد (با تقلب در انتخابات) حالا باید دوباره منتظر حکومت باشیم که با یه حرکت مردمو به خیابانا بکشونه
    با این تفاوت که ایندفعه میدونیم چجوری عمل کنیم این حرفاتم یادت نره که اونوقت دوباره بزاری تو بالاترین

    پاسخحذف
  26. از قدیم گفتن بهترین تاکتیک دفاعی حمله است
    از همین حالا اسامی پایگاههای بسیج و سپاهی را که می شناسیم به همراه آدرس مشخص کنیم،چهار شنبه سوری سبز نیروها را مجبور می کنیم بخشی از نیروها شون را اجبارا در پایگاهها نگه دارند که این باعث می شه از تمرکز نیروها توی سطح شهر کاسته بشه و هم اینکه در صورت بی حفاظ بودن اون محلها میشه حرکتهایی پیاده کرد.
    بهتره ایده هایی بدیم که حالت حمله ای داشته باشه، با حرکتهای بی هدف و با تعداد پایین بچه ها کار به جایی نمی رسه و بعد از آخرین سه شنبه اعتراض و با توجه به خواب رفتن جنبش تا 14 فروردین بهترین فرصت برای سرکوب حکومت فراهم میشه.

    پاسخحذف
  27. انقلاب هسته و فرماندهی میخواد ... همه اینا یه فیلمه ... چقدر ساده ان کسایی که خیال میکنن انقلاب 57 با خشونت مردم!!! شاه رو وادار به رفتن کرد ... هسته انقلاب هم باید از بیرون باشه ... نه توی کوچه بن بست میر حسین اینا ... !باید قدرت نظامی و علمی داشته باشه .. باید هدف داشته باشه ... باید یکدست باشه ... نه اینکه سرگرمیه جوونای بیکار بشه...اونا هم هی راه به راه بزنن داغون کنن که اروپا بگه کار ایزان در سرکوب اپوزسیون کاملا بی نقص است ... شما شعار ها رو ببینید :
    یکی به دیکتاتور فحش میده !!!
    اون یکی میگه سید علی فلان !!!
    یکی میگه اصلاحات !!!
    یکی میگه بزنیم بکشیم ... یکی دیگه میگه : نزن گناه داره ...
    اون یکی تو تلویزیون خارجی ارد میده نزنید که مجوز سرکوب دستشون ندید ... 4 نفر داد میزنن "جمهوری ایرانی !!!" .... بعد هم پشت بندش میگن "الله اکبر !!!!!!!!!!!!"
    این جنبش اصلا معلوم نیست رهبر و صاحبش کیه ؟ کدومه؟ چی میخواد؟ مردم کیان ؟ نه علمی هست ... نه سلاحی ... نه توانی ... نه پایه پینه ای ...به نظرم برنامه این چیزارو سالها پیش نوشتن ... که اینقدر خوب اجرامیشه که در مقابل خروج 2 تا ناو پر از شمش طلا مردم دنبال آتیش بازی 4 شنبه سوری باشن که مثلا شب بیان تو فیس بوکشون ببینن یه ون آتیش گرفته بوده ....
    بابا جان زدن بردن تموم شد ... از عرب و مغول و اسکندر و ترکای عثمانی هم صدها برابر بیشتر برد... همین فردا هم که فرض محال پیروز شید دیره... چون جا خیسه و بچه نیست .!!!!

    پاسخحذف
  28. دوستان عزیز اون هایی که میگن جنبش نباید وارد فاز خشونت بشه در واقع معتقد به تز فشار از پایین و چانه زنی از بالا هستندکه فقط میخوان موضع خودشون رو قویتر کنند و سهم خودشون رو از این نظام متعفن بگیرند . ابزار دست این خاینین نباید شد . چون اونها خواسته یا ناخواسته نقش گوسفندی را بازی میکنند که رهبری گله ای شیر را بر عهده دارد و همیشه یک گله گوسفد به رهبری یک شیر از گله ای شیر به رهبری یک گوسفند شکست خواهد خورد . به نظر من باید برای پیروزی به دنبال تندرو ترین افراد تند ترین شعارها و محکم ترین گام ها باشیم

    پاسخحذف
  29. من يك جوان قديمی هستم ، به همه مردم دلير ايران خصوصن شير زنان و دلاور مردان دورود ميفرستم كه بارزم بی امانشان در برابر حكومت جنايتكاران اسلامی ميروندتا اين غده بدخيم ۱۴۰۰ ساله را برای هميشه از خاك ايران محو كنند، سخنی با كسانی كه مبارزه انقلابی را خشونت ميپندارند از دو حال خارج نيست يا بغايت كودن و ترسو هستند و يا از مزدوران كه تخم ياس می پراكنند،اين حكومت ننگين از ابتدای استقرارش ما ملت ايران را يا تحقير كرده ، يا اخراج كرده ، يا زندان و شكنجه و اعدام كرده، دزدی ، غارت،تجاوز و يا بد تر از حيوان با ما رفتار كرده و آدمی بايد مغز خر خورده باشد كه گمان كند اين جنايتكاران با اعتراض و نصيحت اريكه قدرت را رها ميكنند، بايد يك ضرب شصت جانانه ای بهشان در چهارشنبه سوری نشان داد، و اما چگونه همانطور كه گفتم جوان قديمی هستم پس در انقلاب ۵۷ بودم(اگر بهم فحش نديد :-) . نسل من در مصاف با گارد ضد شورش و ارتش آنزمان از دو سلاح قدرتمند استفاده كرد البته آنهم زمانی بود كه نيروهای سركوبگر خشونت و كشتار را افزايش ميدادند با ماشين ها و تانك و ديگر ابزار و ادوات جنگی به مصاف مردم ميامدند در اين زمان ما ( تعدادی كه همديگر را ميشناختيم) تصميم گرفتيم كه در شهر نسبتن كوچكمان دست به عمليات بر عليه نيروهای سركوبگر بزنيم البته نا گفته نماند كه از نيروهای انقلابی برای اين كار مشورت، تهيه سلاح و طرح عمليات كمك گرفتيم. دو سلاحی كه استفاده كرديم يكی كوكتل ملوتف بود و ديگری نارنجك دست ساز معروف به سه راهی ( سه راه چدنی كه در لوله كشی استفاده ميشود) كوكتل را تركيب بنزين و يونوليت(چوب پنبه سفيد) و برای محتويات درون نارنجك از تركيب نسبی شوره + گوگرد +پودر ذغال باروت درست كرده و هر دو سلاح را آماده كرديم ، بعد طرح عملياتی را تدوين كرديم كه شامل شناسايي، زمان عمل ، تعداد نفرات(عامل + پشتيبان، مقدار سلاح و در آخر ترك محل و مخفی شدن ( اكر جزئيات را ميگويم به اين دليل است كه نبايد بی گدار به آب زد) خلاصه اينكه با كوباندن كوكتل ها بر سر ادوات ارتشی و تانكها ، سرنشينان سراسيمه بيرون ميريختند و در يك لحظه مناسب نارنجكها را به درونشان پرتاب ميكرديم ، در فاصله يك هفته دو جيب ، يك ريو و يك تانك نفر بر را به آتش كشيديم كوكتل اگر تركيب درست داشته باشد قدرت اشتعال و سوزاندش بسيار بالاس و به راحتی خاموش نميشود و قدرت چسبند ه گی بالايی نيز دارد. اين عمليات ما باعث شد كه ديگر از تانك و ادوات جنگی از شهر بروند و در نتيجه از تعداد سركوبگران بشدت كاسته شد از ترسشان . بنابرين اكنون زمان آن فرا رسيده كه با در نظر گرفتن تمام جوانب هسته هايی عمليات ضربه شصت را شروع كنند. يادمان باشد آزادی بها دارد همانطور كه من هم برايش انگشتم را از دست دادم افسوس كه آزادی را از ما ملايان جنايتكار به سر كرده گی خمينی پليد دزديدند ولی وقت آن رسيده كه آنرا بعد از ۳۲ سال ازشان پس بگيريم .زنده باد آزادی ، پاينده ايران.مرگ بر حكومت جنايتكاران اسلامی

    پاسخحذف
  30. ira iranzaradarab
    برای اینکه ببینیم باید چگونه سه شنبه ها جواب بگیریم اول باید ببینیم تاکتیک حکومت چیه



    1- تا حد ممکن با مردم در فاصله فردوسی تا اسکندری درگیر نمی شوند

    2- با بکار گیری نیروی پلیس راهنمائی و رانندگی عبور پر ازدهام مردم را از تقاطع ها ممکن و منظم می کنند به طور مثال در چهار راه ولیعصر پلیس های جوان دست هم را میگرفتند و یک زنجیره درست می کردند تا عابران راه اتومبیل ها را قفل نکنند.

    3- با گسیل موتور سیکلت ها گروهی تلاش می کنند خط ویژه که خط سرکوب است باز بماند

    4- با حرکت هیجان زده گروهی به سمت تقاطع های فرعی چون کارگر و کریمخان سعی مکنند القا کنند

    در میدان دیگری خبری است و مردم را در مسیر های دیگر هدایت کنند



    5- شدیدا با گشت موتوری و نیروهای پاسدار مواظب عدم پیوستگی دانشگاه تهران هستند

    6- بعد از انقلاب در محوطه روبری ترمنینال واحد مردم را با حرکت موتورسیکلت در پیاده رو

    و هدایت به سمت فرعی ها متوقف می کنند

    7- می دانند توقف جمعیت یعنی تشکیل هسته تطاهرت تمام تلاش خود را می کنند معترضین روان حرکت کنند

    8- محوطه مرکزی میدان انقلاب و میدان فردوسی و میدان ولیعصر محوطه ناموسی حکومت است .

    و حکومت بخاطر حرکت مستمر تاکسی و اتوبوس کار سختی برای حفظ این میدانها دارد و پلیس راهنمائی و رانندگی با همت خود توانسته این میدانها را از حور مخالفان حفظ کند.

    9- میزان تصویر برداریها کم شده نیروهای امنیتی شدیدا مواظب عکسبرداری با موبایلند.

    10 – عملا نیروی سکوب لباس شخصی ها و گارد ضد شورش است بسیجی ها جوان را سیاهی

    لشگر آوردند.

    11- نیروها ی تدارک دیده شده رزمی کار ماسک کامل به صورت دارند.





    اما راهکارها به ترتیب برنامه حکومت



    1- براحتی فرمانین نیروهای امنیتی را مبنی بر دستورات حرکت رعایت نکنیم و با کن عمل کردن

    موجبات ازدهام جمعیت را ایجاد کنیم و در گیری های زودرس

    2- به صورت جدی همه تلاش کنیم نظم خیابانها را به هم بریزیم و خواهشا از بزرگترها و مسن ها بخواهیم همه با ماشین وارد طرح بشن و یک ترافیک وسیع و قفل رمز پیروزی ماست

    3- و مواردتا 6 ما ناچاریم مسیر را اعلام کنیم و این برای ما تبعات دارد.



    مسیرهای پیشنهادی با توجه به محل های کار و حرکت مردم

    الف – پیچ شمیران فردوسی چهار راه ولیعصر – انقلاب

    ب- کریمخان – میدان ولیعصر – چهار راه ولیعصر – انقلاب

    ج – ستار خان - نواب – آزادی - انقلاب



    به این شکل تشیکیل هسته بزرگ اعتراض در حوالی میدان انقلاب میس خواهد بود و نیروهای امنیتی کاملا روبروی مردم خواهند بود و معمولا وقتی با جمعیت زیاد روبرو می شوند در گیر نمی شوند.

    شدند هم شدند



    7و8 سعی کنید وارد فضای خیابانها شوید و ترافیک درست کنید و بی دلیل سعی در طی خطوط عابر میدان انقلاب فردوسی و چهاراه ولیعصر داشته باشید

    9 – از تاکسی و بخصوص بی آر تی با پوشش دوستان خود تصویر بگیرید انتشار این تصاویر از شعار برای آنها سخت تر است.
    nabad گفت...

    پاسخحذف
  31. همین آدمایی مثل تو ازین تیترهای مضحک میزنن...4 تا نفهمتر از تو هم داغش میکنند...بعد رجا نیوز میاد ازش عکس میگیره حسابی همه جنبش رو مسخره میکنه....شرم آوره

    پاسخحذف
  32. " همین آدمایی مثل تو ازین تیترهای مضحک میزنن...4 تا نفهمتر از تو هم داغش میکنند...بعد رجا نیوز میاد ازش عکس میگیره حسابی همه جنبش رو مسخره میکنه....شرم آوره "

    شما زحمت بکش تو بالاترین کامنت بذار تا جوابتو بدم !

    پاسخحذف
  33. دوست عزیز...
    اگر می تونی برای من هم یک دعوت نامه بالاترین بفرست تا در سبز کردن بالاترین نقش کوچکی داشته باشم...
    خیلی ممنون
    golmuhammad@gmail.com

    پاسخحذف