۱۳۹۰ تیر ۲, پنجشنبه

بیایید برای یک بار که شده خود رهبر خود باشیم / اگر قرار است در 18 تیر تجمع کنیم از همین امروز تبلیغ کنیم

ما هنوز به قدرت خود پی نبردیم و معتقدیم نمیتوانیم بدون رهبر راه به جایی ببریم در صورتی که اگر برخیزیم هیچ نیرویی جلودار ما نخواهد بود . در طول این 2 سال حذب و گروهی نبوده است که بر جنبش سبز دخالت و دست نبرده باشد.و ما جز سکوت و گاهی انتقاد کاری نتوانسته ایم انجام دهیم . بیایید برای یک بار که شده خود رهبری اعتراضات خود را بر عهده بگیریم همان طور که قبل از انتخابات هر شهروند یک رسانه بود امروز نیز میشود هر شهروند یک رهبر باشد . تحلیل های بسیاری در باب جنبش در بالاترین لینک میشوند که بسیاری موثر و قابل اجرا هستند اما خودمان را دست کم میگیریم . نزدیکترین مناسبتی که در پیش است 18 تیر است 18 تیری که میتواند دوباره دل ما را به اینده امیدوار کند وگرنه حداقل 3 ماه در سکوت فرو میرویم !
به جای اینکه منتظر و گوش به فرمان شورا و دیگران باشیم از امروز خود را برای 18 تیر اماده کنیم و نه اینکه تنها 2 روز قبل شورا و یا افرادی فراخوان تجمع بدهند . که نه وقت اطلاع رسانی داشته باشیم در وقت اماده سازی .18 تیر فرصت بسیار خوبیست که خود را بسنجیم و روز بعدش از این و آن ایراد نگیریم که چرا اینگونه بیانیه دادن و این گونه صحبت کردند ؟ حداقل میدانیم مقصر خودمان هستیم . جنبش پیروزی های بسیاری داشته است اگر گاهی به فراخوان ها عمل نکردیم دلایلش سفت و سخت نبودن فراخوان و مبهم بودن هدف فراخوان بوده است . اگر در رروز 17 تیر قصد شعار های شبانه داریم فراخوان بدهیم و از فردا مردم را اماده اعتراض کنیم البته با شعارهای ایرانی و نه عربی ! اگر نتیجه ای حاصل نشد حداقل تجربه کسب میکنیم و در اعتراضات بعدی میتوانیم خود را اصلاح و اشتباهات را کم کنیم و رفته رفته خود توانایی اداره جنبش را داشته باشیم . یادمان باشد این مردم هستند که در آخر تصمیم گیرنده خواهند بود و نه احذاب دیگر پس چه بهتر که از همین امروز هر یک رهبر باشیم . فکر کنیم شورا و یا رهبری وجود ندارد برای 18 تیر قرار است چه کاری انجام دهیم ؟دوستان میتوانند تحلیل ها و پیشنهادات خود را در باب 18 تیر و اعتراضات بعدی نوشته و به بالاترین ارسال کنند تا به نتیجه ای واحد برسیم . حکومت از مردم میترسد و نه از شوراها و اصلاح طلبان خارج نشین . !
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۷ نظر:

  1. با این کامنت صفحه 25 بهمن سانسور گر آیدی مرا بلاک کرد : ((چرا جنبش سبز صفحه ای در فیس بوک ندارد که در اتحاد ما تلاش کند !؟ صفحه 25 بهمن که صفحه مشاعره شده و بیشتر کامنت ها را سانسور می کند و از حصر 2 رهبر عزیز جنبش نامی نمی برد ، ما همه با ...هم چه قدر تنها هستیم که اینجا هم حق انتقاد نداریم چه قدر دلم برای 2 مردی که محسن رضایی نشدند تنگ شده چه قدر جاشون خالیه ، چه قدر همه با هم تنها شدیم که حتی صفحه ای برای اتحاد نداریم دلم گرفته حق انتقاد نداریم حتی به شورای سبز . حرف بدی می زنم که بلاک شدم . اینها چه کسانی هستند !!! لطف می کنید این کامنت را در صفحه25 بزنید))

    پاسخحذف
  2. "با این کامنت صفحه 25 بهمن سانسور گر آیدی مرا بلاک کرد : ((چرا جنبش سبز صفحه ای در فیس بوک ندارد که در اتحاد ما تلاش کند !؟ صفحه 25 بهمن که صفحه مشاعره شده و بیشتر کامنت ها را سانسور می کند و از حصر 2 رهبر عزیز جنبش نامی نمی برد ، ما همه با ...هم چه قدر تنها هستیم که اینجا هم حق انتقاد نداریم چه قدر دلم برای 2 مردی که محسن رضایی نشدند تنگ شده چه قدر جاشون خالیه ، چه قدر همه با هم تنها شدیم که حتی صفحه ای برای اتحاد نداریم دلم گرفته حق انتقاد نداریم حتی به شورای سبز . حرف بدی می زنم که بلاک شدم . اینها چه کسانی هستند !!! لطف می کنید این کامنت را در صفحه25 بزنید)) "

    دوست عزیز گروه 25 بهمن و شورای سبز به نظرم یک نفر هستند ! اهیچ یک هم تحمل انتقاد را ندارند . نباید به این شورا تکیه کرد

    پاسخحذف
  3. دمت گرم که فقط به خاطر پست های شما و چند نفر دیگه هست که میرم بالاترین.کاش همه مثل شما واقع بین بودن.
    من چندبار دیگه هم کامنت گذاشتم و گفتم که آقای امیرارجمند خائن هست.به خدا قسم اگه این نامرد غیر دولت الان چیزی بخواد.حداقل اگه ملت بی عرضه ی ما حتما رهبر میخوان بذارین یه شخصی مثل جناب واحدی باشه که رک و پوست کنده و قاطع و مثل یک مرد حرفشو میزنه.
    دوست عزیز برای بالاترین تنها راه دعوت نامه هست ؟ ما چطوری باید ثابت کنیم ساندیس خون ما و رجویجات بدن ما پایینه که یکی دعوت نامه بده بهمون ؟

    پاسخحذف
  4. شعار عربی چیه جوون؟ مگه سایر ممالک مسلمون دنیا الله و اکبر میگن عربی حرف میزنند؟

    پاسخحذف
  5. " دمت گرم که فقط به خاطر پست های شما و چند نفر دیگه هست که میرم بالاترین.کاش همه مثل شما واقع بین بودن.
    من چندبار دیگه هم کامنت گذاشتم و گفتم که آقای امیرارجمند خائن هست.به خدا قسم اگه این نامرد غیر دولت الان چیزی بخواد.حداقل اگه ملت بی عرضه ی ما حتما رهبر میخوان بذارین یه شخصی مثل جناب واحدی باشه که رک و پوست کنده و قاطع و مثل یک مرد حرفشو میزنه.
    دوست عزیز برای بالاترین تنها راه دعوت نامه هست ؟ ما چطوری باید ثابت کنیم ساندیس خون ما و رجویجات بدن ما پایینه که یکی دعوت نامه بده بهمون ؟"

    شما لطف داری دوست عزیز . ایمیل خودت رو تو قسمت کامنت ها بگذار برات میفرستم

    پاسخحذف
  6. از همین الان برای 18 تیر شروع کنید.5 صبح و 7 عصر 18 تیر
    شعارنویسی بهترین کار ممکن هست.همیشه باید ادامه پیدا کنه

    پاسخحذف
  7. ممونم دوست عزیز.ایمیل من : persian-man@hotmail.com
    امیدوارم بتونم جبران کنم.

    پاسخحذف