۱۳۹۰ تیر ۱۴, سه‌شنبه

خیانات و جنایات جمهوری اسلامی با هیچ حذب و گروهی قابل مقایسه نیست

قصد دفاع و یا حمایت از گروهی را ندارم . در واقع من اصلا ادم سیاسی نبودم تا قبل از 2 سال پیش حتی یک سایت خبری را هم نمیخواندم ! اما در طی این 2 سال سرنوشت مملکت و اتفاقات درون آن بسیار برایم با ارزش شده است . مجاهدین را نیز فقط نامشان و کم و بیش پیشه شان را میدانستم . اما از جمهوری اسلامی به طور کامل خبر داشتم از تمام جنایات و خیانت هایش در برابر ایران و مردمش خبر داشتم در واقع کسی نبود که از جنایتش خبردار نباشد . مجاهدین را تا انجایی میشناختم که یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب مبارزات مسلحانه مجاهدین علیه شاه بود که با خمینی نیز رابطه بسیار خوبی داشتند اما بعد از آن خمینی یکه تازی کرد و کم کم فعالان و انقلابیون را از کنار خود راند .
از جمله مجاهیدن که با خمینی به مشکل برخوردند و در آخر راهی به جز مبارزات مسلحانه پیدا نکردند در واقع مجاهدین 30  سال پیش به این نتیجه رسیدند که تنها راه شکست دادن اخوندها و مزدوران جمهوری اسلامی مبارزات مسلحانه ست اما اشتباهشان دوستی و نزدکی با صدام بود که بعد از آن چهره مجاهدین را در داخل ایران منفور کرد . اما ما به جای اینکه به اصل و ریشه این اختلافات و درگیری ها بپردازیم تنها علل سطحی این اتفاق را مورد بحث قرار میدهیم .یادمان باشد جنگ پس از فتح خرمشهر در اصل تمام شده بود این خیمنی بود که دستور ادامه جنگ را داد و به اختلافات دامن زد و باعث شد مجاهدین نیز اختلافاتشان عمقی تر شود و تا اواخر جنگ به طول بینجامد . تنها جمهوری اسلامی باعث ویرانی ایران و اواره شدن هزاران ایرانی شده است که هر کدام در گوشه ای از جهان چشم انتظار دیدن حتی یک لحظه از ایران را دارند. این را میدانیم که جمهوری اسلامی به هیچ وجه موافق دوستی و نزدیکی با گروه های مخالف خود نیست و همین دشمنی های جمهوری اسلامی باعث تیره تر شدن روابط مجاهدین با جمهوری اسلامی شده است . ان کسی که باید پاسخگوی تمام این جنایات باشد خمینی و یارانش هستند نه صرفا کسانی که تنها برای چند سال با جمهوری اسلامی در جنگ بوده و عملیاتهایشان نیز اکثرا با شکست مواجه میشده است . در برهه ای مجاهدین جنایتهایی نیز انجام دادند و غیر قابل بخشش هم هست اما آن کسی که باید پاسخگو اشد و تخت پیگرد و نامش در لیست تروریست ها قرار بگیرد جمهوری اسلامی ست نه عده ای که در گوشه ای زندگی میکنند و سال هاست که نه دست به اسلحه بردند و نه فعالیت تروریستی انجام دادند . اما جمهوری اسلامی 33 سال است در حال جنایت و تخریب ایران است . این که گناه و اشتباهات سران مجاهدین را به پای تمام اعضای آن بنویسیم اشتباه است . گناه اعضای این گروه چیست که از ابتدا در آن بوده و هم اکنون نمیتوانند از ان خارج شوند ما نه الان در سال 60 هستیم و نه مجاهدین ان مجاهدین 20 سال پیش . پس تاختن به انها در اینبرهه چه دردی از درد ما را دوا میکند ؟ من مطئنم کسانی که الان از مجاهدین متنفر هستند حتی دلیل خودشا را نیز نمیدانند ! صرفا با دیدن 4 فیلم مخالف شده شده اند ! در حالی که کوچکترین پیشینه تاریخی از مجاهدین نمیدانند . به نظر من اگر مجاهدین هم اکنون مسئول باشند باید در برابر مبارزات مسلحانه شان علیه شاه محکوم شوند که باعث شدند جمهوری اسلامی سر کار بیایید !
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

۲ نظر:

  1. با هر معیاری مجاهدین جنایت کارو وطن فروش هستند هستند

    پاسخحذف
  2. سران مجاهدین روسپیان سیاسی وطن فروش نوکر دربست سرویس های اطلاعاتی کشور های غربی مورد تنفر مردم ایران گروگان گیر که دختران و پسران ایران زمین را در کمپ کثیف اشرف به کشتن داده و می دهند صد البته اخوند های خبیث و عقب مانده به این جنایت کاران ترجیح دارند.

    پاسخحذف