۱۳۹۰ تیر ۱۳, دوشنبه

نوشته اریا آرام نژاد برای هیلا صدیقی در صفحه فیس بوکش به همراه عکس این دو در کنار هم

اریا : هیلا صدیقی را همانگونه یافتم که در شعرهایش بود ! شاید بهترین توصیف برایش شعر زن ایرانی اش باشد که در آن گفته بود : 
 سرزمینم خاک افسونگر دل خاورمیانه
نام تو تاریخ تو مردان کویت جاودانه
من زن ایرانی ام ایرانی از جنس تن تو
هم صبور و هم غیورم طفلی از آبستن تو
من زن ایرانی ام همسایه و هم نسل شیرین
خواهر تهمینه و هم قصه ی پوران و پروین
من زن ایرانی ام اهل تمدن زاده پارس
مثل دریا می‌خروشم من خلیج‌ام تا ابد فارس
من زن ایرانی ام یک چشمه شرم ناب دارم
قد صدها سد سیوند پشت چشمم آب دارم
من زن ایرانیم می سازمت با خشت جانم
میزنم تا سقف تو صدها ستون با استخوانم
من زن ایرانی ام ایرانی از جنس تن تو
هم صبور و هم غیورم طفلی از آبستن تو ...

هیلا ماند ، برای کشورش و برای مردمش و همین ماندن است که او را ماندنی خواهد کرد ...
به اشتراک بگذارید:

Balatarin :: Donbaleh :: Azadegi :: Risheha :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader ::

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر